PWM User Lid sinds 27 januari 2007 Berichten 5.564 Locatie Amsterdam 10 november 2016 #1 Ik krijg de producten in mijn winkelmandje, dan kan ik ze ook parkeren (?!) maar hoe ik ze dan daadwerkelijk bestel? zie ik iets over het hoofd?
Ik krijg de producten in mijn winkelmandje, dan kan ik ze ook parkeren (?!) maar hoe ik ze dan daadwerkelijk bestel? zie ik iets over het hoofd?
Rvooh Gepokt en gemazeld Lid sinds 9 december 2002 Berichten 7.585 Locatie la côte belge 10 november 2016 #2 uhm gewoon de stappen doorlopen? van winkelmandje klikken op bestelleingsoverzicht, dan op "bestelling met betalingsverplichting" Ik heb er vorige week nog besteld, snelle levering daar...
uhm gewoon de stappen doorlopen? van winkelmandje klikken op bestelleingsoverzicht, dan op "bestelling met betalingsverplichting" Ik heb er vorige week nog besteld, snelle levering daar...
PWM User Lid sinds 27 januari 2007 Berichten 5.564 Locatie Amsterdam 10 november 2016 #3 Ja, het lijkt gelukt! Maar met de overzichtelijke sites van tegenwoordig vind ik dit niet heel intuïtief werken.
Ja, het lijkt gelukt! Maar met de overzichtelijke sites van tegenwoordig vind ik dit niet heel intuïtief werken.