Ja, maar dat is wel te begrijpen Gloomer. Ik ben meer een lezer van het forum geworden dan dat ik actief deelneem. Toen ik wel mee deed aan de discussies, een paar jaar geleden, had ik automatisch meer feedback op mijn tracks. Jij bent wel heel actief op het forum en dan willen mensen automatisch de nieuwe Gloomer track(s) horen. Bij mij is het: who the f*ck is Child of arT.
Ik ben er niet echt mee gestopt maar ik ben minder online dan vroeger. Toen ik echt meedeed aan de discussies was ik elke dag minimaal een uur op dit forum, ik kon toen echt een bijdrage leveren. Nu wil ik niet 'spuit elf' zijn in een discussie, vandaar dat ik niet meer meedoe.
Knalt lekker uit de speakers zeg: heerlijke geluiden en toffe groove. Het enige waar ik soms op zit te wachten is een heel klein beetje meer variatie soms, of een extra geluidje hier en daar; verder is deze echt goed!
Ja, deze versie trek ik toch wel een stuk beter dan de vorige. Ik noem het maar even "versie" omdat ik dezelfde sounds hoor en een vergelijkbare opbouw.
Lijkt me gaaf om vanaf 1:55 wat percussie toe te voegen. En de snare op 2:26 even gortdroog te maken, alle reverb eruit. Met de bass kun je ook nog wel wat spelen. Zeker in het laatste stuk. Die trekt het tempo toch wat naar beneden nu.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.