Child of the 41 gaat over 41 predatory aliens die naar aarde komen om hun kinderen te roepen die verborgen tussen de mensen hebben geincubeerd om over hun prooi te leren
Goeie horror filmmuziek en leuk om een filmpje van je opzet / studio erbij te zien en dat er vervolgens een gitaar in blijkt te zitten. Mag ik vragen door welke effecten je die gitaar zoal heenjaagt?.
Goeie horror filmmuziek en leuk om een filmpje van je opzet / studio erbij te zien en dat er vervolgens een gitaar in blijkt te zitten. Mag ik vragen door welke effecten je die gitaar zoal heenjaagt?.
thanks! stem en gitaar gaan allebij door de zelfde chain vanaf de bitcrusher, volume swells zit alleen op de gitaar:
volume pedal -> bitcrusher->ms20 lowpassfilter->30-40% pingpong delay-> 100% mix modulated reverb met lange decay -> 30% delay->nog een large hall reverb
wanneer ik weg draai van de camera speel ik wat met de bitcrusher
en wanneer je me "raar ziet spelen" op de gitaar ga ik hiermee over 1 of 2 van de snaren beetje idee van een strijkstok (en dit wordt ook een beetje opgepikt door de mic) dit geeft een soort raar metaal achtig en tegenlijkertijd af en toe bijna vocal geluid
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.