[Try out / demo / ... whatever] Electrotrackie van Newbie

Lost Highway

Nieuwkomer
Gewoon om wat te proberen ... we zien wel wat er van komt. Is het bazaar en smijt ik liever allemaal mijn synth's te koop? Er moet veel aan gebeuren ... laat me weten ofdat ik op de goeie weg zit. Love it or hate it? Laat maar weten!

http://users.skynet.be/fa201126

klinkt zoals men pc na een crash van windows :P , maw ik vind het nogal veel gebeep ;), maarja, het is nu éénmaal mijn genre niet zo, dus ik weet nie watk ervan moet denken, maar men persoonlijke mening is wel niet zo positief

but still, keep the music comming =)

Origineel geplaatst door DeSpErAtOzz
klinkt zoals men pc na een crash van windows :P , maw ik vind het nogal veel gebeep ;), maarja, het is nu éénmaal mijn genre niet zo, dus ik weet nie watk ervan moet denken, maar men persoonlijke mening is wel niet zo positief

but still, keep the music comming =)

Alvast bedankt voor je review. Ik vind het wel megagrappig ... maar wees gerust uw Windows is nog niet gecrasht!

Ik vind dit wel ruig klinken.
Als je dit op een feest hoor en je bent niet al te nuchter meer, aardig wazige muziek 8)

Origineel geplaatst door Edge D
Ik vind dit wel ruig klinken.
Als je dit op een feest hoor en je bent niet al te nuchter meer, aardig wazige muziek 8)

Aha! Dus tip voor iedereen: eerst wat zuipen en / of smoren voordat ge deze "track" beluistert. :biertje: :peukie:

ik vind het wel lekker klinken ... soms wordt de synth/bassline een beetje te eentonig naar mijn idee hier en daar een bliepje teveel maar voor de rest best wel lekker ... in de lijn van toestanden als adult. toktok en zelf ladytron.

ik zou je synths niet weggooien ofte verkopen

Origineel geplaatst door DaVitch
ik vind het wel lekker klinken ... soms wordt de synth/bassline een beetje te eentonig naar mijn idee hier en daar een bliepje teveel maar voor de rest best wel lekker ... in de lijn van toestanden als adult. toktok en zelf ladytron.

ik zou je synths niet weggooien ofte verkopen

Adult, Tok tok ... Ladytron :halleluja Man, als ge me daar mee vergelijkt dan ben ik echt vereerd, zenne! Mijn dag is goed! Tja, er zitten idd wel veel bleepjes in maar het is nog maar een testversie ... Ik ben er gewoon een avondje en dagje mee bezig geweest. Enkel 2 Electribe's (A en R) gebruikt samen met de Waldorf Pulse. En de stem komt van zo'n pc-programma'tje. Allez, dikken merci voor het compliment!

Back