Kan ik het Onderwerp van mijn post editen na originele publicatie?

DungBeatle

Ouwe rot
.. zou handig zijn.

Thx.

PS.. indien een moderator dit leest: in de Marktplaats heb ik een post ivm zoektocht naar Yamaha Motif XS7.. ik zou willen dat deze nu "XS7 of XS6" leest.

Last edited by a moderator:
Nee, aanpassen van titels is niet mogelijk, maar zoals etaoin zegt kunnen de mods dit op verzoek wel doen.

Ik zie dat je dat inmiddels hebt gedaan en dat dit ook gebeurd is, maar dan weet de volgende het ook :D

Ik weet niet waarom die keuze is gemaakt, maar ik vermoed dat het is om te voorkomen dat mensen in een later stadium dingen in advertenties aanpassen waardoor onduidelijkheden zouden kunnen ontstaan en eerder gemaakte afspraken niet meer kloppen of iets dergelijks. Op zich zou het ons een hoop werk schelen als gebruikers zelf hun advertenties zouden kunnen aanpassen en archiveren :D .

Ik weet niet waarom die keuze is gemaakt, maar ik vermoed dat het is om te voorkomen dat mensen in een later stadium dingen in advertenties aanpassen waardoor onduidelijkheden zouden kunnen ontstaan en eerder gemaakte afspraken niet meer kloppen of iets dergelijks. Op zich zou het ons een hoop werk schelen als gebruikers zelf hun advertenties zouden kunnen aanpassen en archiveren :D .

Indien de inhoud van het onderwerp gescheiden kon worden dan was dit geen probleem geweest. Dit is technisch echter niet mogelijk.

...indien een moderator dit leest: in de Marktplaats heb ik een post ivm zoektocht naar Yamaha Motif XS7.. ik zou willen dat deze nu "XS7 of XS6" leest.

Ik zie dat een en ander inmiddels is aangepast. Wellicht is het goed (ook voor meelezers) om de uitleg over het aanpassen en sluiten van een advertentie in de FAQ ook even goed door te nemen.

Back