Waneer houd het op...ben verslaafd!

Catscan

Electronic sounddesigner
En ik zou voor de Andromena gaan...maar toen zag ik haar en hoorden haar....ik was verkocht......
Waneer krijg ik nou weer zo'n kans dacht ik....zo in mooie staat......het is de grey one......er zijn er maar 250 van gemaakt......ook nog eens garantie......
Damm deze moert ik hebben......
Eindelijk in mijn setup de ARP2600....ben blij als een kind:)

Hier een pic....

Attachments

• arp rij.jpg
    arp rij.jpg
    73,5 KB · Bekeken: 102
Een arp2600 met een PDA link kabeltje? ;)

Maar mooi spul herman!

eindelijk kun je ozzy osbourne nadoen :D

Is dan een gekleurde zonnebril en zwarte kleren dan niet genoeg dan? :D

oelala!

Onterechte benaming ARP 2600's !!

Onterechte benaming ARP 2600's !!

Origineel geplaatst door Slipperman
toevallig niet @ musichouse gehaald? grey meanie heten ze overigens...

Dit is een van de grootste misvattingen omtrent de ARP2600. Bij MusicHouse noemen ze al die grijze 2600's "grey meanies".. maar dat ZIJN het niet.

Voordat ARP een eigen fabriek had.. zijn er tussen de 50 en 100 blauwe (KNALblauwe) ARP 2600's gebouwd (Blue Meanies). Deze waren geheel uit aluminium opgebouwd.. hadden geen tolex kast.. maar slechts een houten balk aan de bovenkant (achter het frontpaneel) om de boel enigzins draagbaar te maken. Voordat de latere 2600's (zoals wij ze kennen) gebouwd werden.. zijn er 2 of 3 grey meanies gebouwd.. met dezelfde aluminium constructie ... maar met een handvat aan de bovenkant (zoals ook op het keyboard zit). Dit is zonder meer de zeldzaamste ARP die er is... en moet zeker niet verward worden met het grijze productiemodel van de 2600.. dat bijna 10 jaar in productie is geweest.

:okdan:

laat 's wat horen van dat ding zou ik zeggen....

Re: Onterechte benaming ARP 2600's !!

Re: Onterechte benaming ARP 2600's !!

Origineel geplaatst door CraZ
Dit is een van de grootste misvattingen omtrent de ARP2600. Bij MusicHouse noemen ze al die grijze 2600's "grey meanies".. maar dat ZIJN het niet.

Voordat ARP een eigen fabriek had.. zijn er tussen de 50 en 100 blauwe (KNALblauwe) ARP 2600's gebouwd (Blue Meanies). Deze waren geheel uit aluminium opgebouwd.. hadden geen tolex kast.. maar slechts een houten balk aan de bovenkant (achter het frontpaneel) om de boel enigzins draagbaar te maken. Voordat de latere 2600's (zoals wij ze kennen) gebouwd werden.. zijn er 2 of 3 grey meanies gebouwd.. met dezelfde aluminium constructie ... maar met een handvat aan de bovenkant (zoals ook op het keyboard zit). Dit is zonder meer de zeldzaamste ARP die er is... en moet zeker niet verward worden met het grijze productiemodel van de 2600.. dat bijna 10 jaar in productie is geweest.
Dus er zijn vier verschillende versies (uiterlijke) van de 2600..

Die Knalblauwe, de 2 a 3 grey meanies, de versie van hierboven en die oranje zwarte versie.

Klopt

Klopt

En hier zijn ze..

2600_BM.jpg

De Blue Meanie

2600_GM.jpg

De Grey Meanie

2600_GR.jpg

Het grijze productiemodel

2600_BO.jpg

De nieuwe ARP-style 2600

Origineel geplaatst door Catscan
Yep.....
Wellicht zit er dan een beetje van mijn kwijl op... spreekwoordelijk uiteraard!

Leuke bak, laat je hem door SaintEric modden? VC resonance bijvoorbeeld?

Ik heb een mcv4 waardoor ik noten kan bespelen en dat ik het filter over me modulatie weel kan regelen........

Door SaintEric modden? vertel...wat is er mogenlijk:)

Back