Snap

Studio Bones

MONOMINDED
Ik dacht: laat ik ook eens een van mijn tracks posten. Niet het genre dat ik hier regelmatig tegen kom maar ik ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden. Is nog niet gemastered trouwens.

Heel erg mooi, heb ervan genoten, prachtige synths, waar heb je die mee gemaakt ? Well done man, echt.

:okdan:

Thanks man! De synthjes zijn veelal Synth1 en JV-1080. ABL3 voor de bass en Machinedrum voor een gedeelte van de percussie. Daarnaast nog wat samples.

Het eerste stuk is erg vet! Gave lead man, mooie overdrive zit daar op. Ook de basslijn is tof. De percussie vind ik iets minder, maar da's vooral smaak. En de lead staat misschien een tikje te hard?

Thanks man! De synthjes zijn veelal Synth1 en JV-1080. ABL3 voor de bass en Machinedrum voor een gedeelte van de percussie. Daarnaast nog wat samples.

Dank voor de uitleg ;)

Ik heb destijds nog ABL2 gekocht ;)

Heerlijke dikke track man! Die distortion is zeker weten seksie inderdaad... gelijk nog maar een keer geluisterd...

Die lead (met die seksie overdrive) staat inderdaad wel wat uit verhouding, oftewel wat te hard. Dat geldt wat mij betreft ook voor die bombastische percussie, die staat ook net ff wat te hard.

Had ik al gezegd dat ik t een lekkere track vind?

Thanks voor de reacties. De mix ga ik inderdaad nog even herzien en dan vraag ik NMNN om zich over de mastering te buigen! Kijken wat een frisse blik er nog aan toe kan voegen. Snel meer!

Back