ik zoek onderdak!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

tim

Ouwe rot
Goed ik zal maar gelijk met de deur in huisvallen ik ben nog steeds na 6 f*cking manden op zoek naar een vatsoenlijke kamer in Rotterdam :( .. en je voelt hem warschijnlijk al aan komen, heeft iemand toevallig een kamer vrij of een andere oplossing?? Anders kan je me binnkenort op zoeken in een kartone doos op t station!!;)
Maar goed als je dus wat weet ......

groeten
Tim

bij de formido hebben we grote dozen als je wilt :) leveren ze ons materiaal in. IS erg stevig en goed dik dus wel isolerend. eventueel nog plastic erover heen zodat het water na lange tijd nie taantast...

owja enne wat doe je dan met je gear? zet anders maar bij mij ff veilig ;)

Re: ik zoek onderdak!

Origineel geplaatst door tim
Goed ik zal maar gelijk met de deur in huisvallen ik ben nog steeds na 6 f*cking manden op zoek naar een vatsoenlijke kamer in Rotterdam :( .. en je voelt hem warschijnlijk al aan komen, heeft iemand toevallig een kamer vrij of een andere oplossing?? Anders kan je me binnkenort op zoeken in een kartone doos op t station!!;)
Maar goed als je dus wat weet ......

groeten
Tim

Heb je studentenflat "de Snor" al geprobeerd? Zit op de Kralingse kerklaan, vlakbij station Kralingse Zoom. Zit vol met "studenten" die na hun studie zijn blijven hangen. Een vage kennis van mij woont er ook.

Anders iets in de kraak sfeer?
Of anti-kraak kan ook.

Je zou ook bij een hospita kunnen gaan wonen (tijdelijk).
Of veel geld dokken bij die gasten die huizen te huur aanbieden van huurbazen die er geen hout om geven.

Kut voor je man, zat zelf ook bijna op straat een jaartje geleden en er is gewoon geen 1 instantie die je wilt helpen. Geen gemeenten of woningkrant die je voorang geeft of organisatie die je kan helpen, ik ken het en gelukkig had ik nog een moeder die nog op zolder wat ruimte had anders was het voor mij ook een kartonnen doos.

Sucses iig.;)

Origineel geplaatst door metatron
Kut voor je man, zat zelf ook bijna op straat een jaartje geleden en er is gewoon geen 1 instantie die je wilt helpen. Geen gemeenten of woningkrant die je voorang geeft of organisatie die je kan helpen, ik ken het en gelukkig had ik nog een moeder die nog op zolder wat ruimte had anders was het voor mij ook een kartonnen doos.

Sucses iig.;)

Zo erg is het gelukkig nog niet kan nog altijd bij vriendin tukken maar goed utecht rotterdam is ook niet leuk elke dag! en ik mis mijn sudio! maar goed ik zet mijn zoektoch voort :walker:

Ik stel voor dat iedereen die ze kan helpen dit doet via PBs of emails, voordat we meer threads krijgen met allerlei gezochte niet synthgerelateerde items / objecten.

Dus, mensen: Help ProtoHuman en Tim aan een onderdak, maar niet via threads! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back