Gloomer - Wristband While You're Sleeping

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

A work in progress, so I need al the help I can get.. What do you think I should change ? A track about an illiminati "acquaintance" who breaks into your house when you are sleeping, he put a wristband on your wrist and wrote a date on it. Probably the date when he will get you killed. Lyrics : "Ik moet het gewoon doen", translated as "I just hàve to do this", referring to my tracks, I just hàve to write them as they are. All about Big Brother, the Illuminati and the New World Order.. Enjoy this track. Peace..

Ik moét dit gewoon doen 8D

Commentaar iemand ?

Met dank, Gloom :okdan:

Je moet.

Het zit in mijn genen, ik ben zo geprogrammeerd geweest..

REVOLUTIE verdomme ! :duivels:

Heb je nu ook geluisterd ? Wat vond je ervan ? Wat kan er beter ?

Thanks spdk ;)

De mix klinkt volgens mij prima maar qua energie is het me iets teveel.. beetje te druk voor me :)

Ik hoorde trouwens wel speelsheid qua triple timing als de 4/4 doorgaat. Afentoe zat er iets teveel laag in die speelse accenten en werd het wat onnavolgbaar samen met die 4/4.. misschien dat een highpass filter wat kan helpen op die accenten. :)

Afentoe zat er iets teveel laag in die speelse accenten en werd het wat onnavolgbaar samen met die 4/4.. misschien dat een highpass filter wat kan helpen op die accenten. :)

Thanks a lot MacGyverGear ;)

Highpassfilter, in Fruitloops is dat de Parametric EQ zeker ? Maar ik zou bijgod niet weten hoe ik een highpassfilter erop moet zetten :stupid

Zover ben ik nog niet met mijn muziekkennis..

Thanks anyway man, apprecieer het van harte ! :okdan:

Klinkt super (as always). Het enige negatieve dat ik op dit moment kan melden is de glitch/stutter die vaak hetzelfde is. Ik vind dat een glitch nooit hetzelfde kan zijn, want een glitch (of zo).

Was genieten!

Dank je van harte spdk, ja je hebt gelijk, het valt me ook op dat die glitch nogal eentonig klinkt. Ik ga eraan werken. Dank je wel voor de vriendelijke opmerkingen :okdan:

Dankzij jullie commentaren klinken mijn tracks steeds beter, dank jullie allen hiervoor 8)

Wow gast. Deze vind ik echt top !!
Je maakt zoals steeds progressie en dat is gewldig.
Hoewel je balans niet slecht zit vind ik de bass en bassdrum voor dit genre er een beetje te weinig dik inzitten.

Back