DigiLoog
Ouwe rot
Het is mij inmiddels al meerdere keren overkomen dat er bij het ophalen of later bij aankomst thuis toch nog ongenoemde gebreken te voorschijn kwamen.
En je hebt goed getest voor je er mee naar huis reed

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is mij inmiddels al meerdere keren overkomen dat er bij het ophalen of later bij aankomst thuis toch nog ongenoemde gebreken te voorschijn kwamen.

Hoe vaak wordt er niet gezegd dat iets een kwestie van "even" schoonmaken is, terwijl er iets meer aan de hand blijkt te zijn.

Ik ben die bewuste persoon die geen zin en tijd heeft om 250 kilometer met de auto te rijden als op de vraag of de alpha juno technisch 100% in orde is geen bevestigend antwoord komt van de verkoper. Het aanbod om als hij niet in orde is de synth binnen 24 uur terug te brengen en nogmaals 250 kilometer te moeten rijden is mijns inziens goed bedoeld maar niet bepaald praktisch.
Maar zoals ik de verkoper als zei zal hij er ongetwijfeld iemand anders (die misschien iets dichterbij woont) heel blij mee maken.
En ja, het is mijn inmiddels al meerdere keren overkomen dat er bij het ophalen of later bij aankomst thuis toch nog ongenoemde gebreken te voorschijn kwamen.
Vandaar dat ik nu toch echt kritischer ben geworden voordat ik besluit tot de aankoop; zelfs als de prijs laag en gunstig is.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Mag dit topic dicht? Het onderwerp is al zo vaak behandeld, en het zeurt maar door.
Beste Anatal,
Ik vind het vervelend dat je door mijn reactie een vervelende dag hebt gehad; dat is nooit mijn bedoeling geweest; mijn oprechte excuses hiervoor
.