[luchtig liedje]

AOR

Ouwe rot
liedje

Is deze track wat? Zit te twijfelen wel/niet op me cd-tje te planten.

help m'e ! :confused:

gr lex

site

ik vinnem goed.....zeer lekker chill trackie.
luistert heel makkelijk weg, lekkere melodieën,
lekkere drumritmes.......ja die moest al lang
op je cd staan :z

hmm, 't raakt me niet echt ofzo. Is geen slecht nummer hoor, maar ook niet echt heel bijzonder.

hmmm.. apart.. Maar de breakbeat vind ik niet zo.. Beetje goedkoop.
Voor de rest vind ik het piano loopje wat mager, het looped net te vaak.. Varieer dat is? Daardoor gaat een track meer leven.

gr
ARv

Multo Chillimente (mijn Italiaans is nooit wat geweest ...)

Je werkt rond 1:36 ergens naartoe en ... dat komt er ook. Het zou daar kunnen knallen (nou, oke dan, wat heftiger kunnen worden, maar kabbelt op een extra beat na gewoon door. Ook goed.
Maar, het is me niet duidelijk waarom het na 3:09 afgelopen is. Dit zou als geheel een intro kunnen zijn, waarbij je bijvoorbeeld na die 2 minuten nog eens een break zou kunnen inbouwen die een inleiding vormt op een echt heftig deel om het dan af te ronden.

Origineel geplaatst door Arv
hmmm.. apart.. Maar de breakbeat vind ik niet zo.. Beetje goedkoop.
Voor de rest vind ik het piano loopje wat mager, het looped net te vaak.. Varieer dat is? Daardoor gaat een track meer leven.

gr
ARv

breakbeat is misschien wel een beetje 'simpel', verveelt de piano?

Origineel geplaatst door zaphod
Multo Chillimente (mijn Italiaans is nooit wat geweest ...)

Je werkt rond 1:36 ergens naartoe en ... dat komt er ook. Het zou daar kunnen knallen (nou, oke dan, wat heftiger kunnen worden, maar kabbelt op een extra beat na gewoon door. Ook goed.
Maar, het is me niet duidelijk waarom het na 3:09 afgelopen is. Dit zou als geheel een intro kunnen zijn, waarbij je bijvoorbeeld na die 2 minuten nog eens een break zou kunnen inbouwen die een inleiding vormt op een echt heftig deel om het dan af te ronden.

Je hebt wel gelijk, kan alleen geen goeie inspiratie vinden om het nummer af te maken. Zocht naar ideeen, met name welke muziekgenre op te moeten gaan. Vandaar dit topic hier. :)

Ik hoo pnog wat suggesties te lezen

Back