Triton en multi-timbraal

Honest

Ingeburgerd
Hallo

Ik heb een Triton Classic en ik snap niet goed hoe ik via Cubase op meerdere kanalen kan ontvangen.
In de PROG-mode wordt enkel op de "global midi channel" ontvangen, niet op ze alle 16.

Ik vind de handleiding hierover nogal onduidelijk.

Kan iemand dit misschien uitleggen.

Dat klopt, het gaat ten koste van de effecten. Maar je kan ook kopieren van program mode naar sequencer mode.

Kies een program en druk dan enter en record tegelijkertijd in. Nu heb je het geluid van de program in de sequencer zitten met alle effecten die erbij horen.

Origineel geplaatst door synthiaks
Dat klopt, het gaat ten koste van de effecten. Maar je kan ook kopieren van program mode naar sequencer mode.

Kies een program en druk dan enter en record tegelijkertijd in. Nu heb je het geluid van de program in de sequencer zitten met alle effecten die erbij horen.

Inderdaad, maar het kopieren van de programs, met behoud van fx's, kan enkel indien je OS 2.0 erin hebt zitten.
Dat was in ieder geval toch bij de Korg Karma.

Dus, Honest, ff kijken of je reeds OS 2.0 hebt geinstalleerd, en zonodig even downloaden bij Korg .

Intussen is er al weer een upgrade naar OS 2.5 beschikbaar :)

BTW : OS 2 !=IBM OS/2 , just in case :D

Ik heb er 2.5.1 opstaan

Is het ook mogelijk om met behulp van system exlusive programdata naar de seq te sturen met behoud van alle effecten?

Het kopiëren van de hele program (met effecten) met enter+rec is gelukt, maar hoe kan ik nu via midi die hele progam met effecten versturen naar de Triton.

Back