Kevin
Tis niet te gleuven
Deze maand krijg je bij Interface een gelimiteerde versie van Native Instruments Kompakt!
Het moet nu echt niet gekker worden want ook al heb je bijna geen geld dan NOG kun je met de VSTi's die de laatste tijd gratis aangeboden worden een heel eind komen (kijk maar naar de MicroTera VSTi en de Native Instruments Carbon)
Maar goed de Kompakt Showcase heeft dus 450 MB aan samples aan boord en is al met al een leuk geluidenbakkie voor erbij (filters en dergelijke werkt allemaal !!! kunt alleen geen andere samples laden) dus heb je nog 450 MB vrij dan kijk maar eens of je er wat aan hebt..
*-*-*-*-SCREENSHOTJE-*-*-*-*
Het moet nu echt niet gekker worden want ook al heb je bijna geen geld dan NOG kun je met de VSTi's die de laatste tijd gratis aangeboden worden een heel eind komen (kijk maar naar de MicroTera VSTi en de Native Instruments Carbon)
Maar goed de Kompakt Showcase heeft dus 450 MB aan samples aan boord en is al met al een leuk geluidenbakkie voor erbij (filters en dergelijke werkt allemaal !!! kunt alleen geen andere samples laden) dus heb je nog 450 MB vrij dan kijk maar eens of je er wat aan hebt..
*-*-*-*-SCREENSHOTJE-*-*-*-*
En dat terwijl ik me van de week nog afvroeg welke softynth ik bij Logic wil gaan kopen
.
,ik heb een hele duffe breinsessie-cd van de meester,fijn wat presets doorlopen en een vaag verhaal over alpha golven die direct je brein verweken,ik zeg AD MATTERS (penny krijg je d`r gratis bij)
. Mijn honderste berichtje (HOERA!!!). Huh, krijg ik nou geen ster erbij!?