Kompakt Showcase + 450 Mb Samples bij Interface

Kevin

Tis niet te gleuven
Deze maand krijg je bij Interface een gelimiteerde versie van Native Instruments Kompakt!
Het moet nu echt niet gekker worden want ook al heb je bijna geen geld dan NOG kun je met de VSTi's die de laatste tijd gratis aangeboden worden een heel eind komen (kijk maar naar de MicroTera VSTi en de Native Instruments Carbon)
Maar goed de Kompakt Showcase heeft dus 450 MB aan samples aan boord en is al met al een leuk geluidenbakkie voor erbij (filters en dergelijke werkt allemaal !!! kunt alleen geen andere samples laden) dus heb je nog 450 MB vrij dan kijk maar eens of je er wat aan hebt..

*-*-*-*-SCREENSHOTJE-*-*-*-*

Attachments

• screenshotje.jpg
    screenshotje.jpg
    57,9 KB · Bekeken: 147
Eens zien wat er morgen in de bus valt! :{ En dat terwijl ik me van de week nog afvroeg welke softynth ik bij Logic wil gaan kopen :).

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Eens zien wat er morgen in de bus valt! :{ En dat terwijl ik me van de week nog afvroeg welke softynth ik bij Logic wil gaan kopen :).

Tja nu je het zegt ik heb hem nu wel vroeg normaal valt hij ook pas op Zaterdag bij mij in de bus en nu al op Vrijdag :confused:
Ach ja zo erg vind ik het ook weer niet :D
Wel mooi de laatste tijd wat je allemaal bij die Magazines krijgt !

Origineel geplaatst door Kevin
Tja nu je het zegt ik heb hem nu wel vroeg normaal valt hij ook pas op Zaterdag bij mij in de bus en nu al op Vrijdag :confused:
Ach ja zo erg vind ik het ook weer niet :D
Wel mooi de laatste tijd wat je allemaal bij die Magazines krijgt !

En als de kwaliteit van dat magazine ook nog eens een stuk omhoog gaat wordt het echt een keer mooi:D

Origineel geplaatst door dsa
En als de kwaliteit van dat magazine ook nog eens een stuk omhoog gaat wordt het echt een keer mooi:D

Valt de laatste tijd idd errug tegen dat ze er maar wat handige workshops inzetten ofzo net als in de Future Music ofzo..

Met future music weet je tenminste waar je aan toe bent.

interfees heeft nooit enige persoonlijkheid gehad.
Dat is wat ze missen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik amper de nederlandse muziekvak bladen lees.
Het klopt vaak niet wat ze zeggen helaas.

Kvind t best jammer.

Aan de andere kant zal het best moeilijk zijn mensen met niveau te vinden en die ook nog pedagogische kwaliteiten hebben. Uitleggen lijkt heel makkelijk maar is heel moeilijk.

Ik vind het wel leuk dat native met gratis software komt.

Sowieso een goed merk.

Altijd weer die softsynths.....laten ze d'r eens een analoog synthje bij doen....:D

hij wil hier vooralsnog niet ,ook niet als ie vanaf cd geinstalleerd wordt,iemand al resultaat?

He vinveira,

zie ik nou een fotootje met ad visser en penny de jager??

grappig. Ik vind dat Ad nog steeds leuke dingen doet.

inderdaad AD RULES}:| ,ik heb een hele duffe breinsessie-cd van de meester,fijn wat presets doorlopen en een vaag verhaal over alpha golven die direct je brein verweken,ik zeg AD MATTERS (penny krijg je d`r gratis bij)

anyway, goed plan die serial opvragen bij NI (schaamrood),

tanx bouncemasters

groet vin

Een interface zonder persoonlijkheid is als een ....

Een interface zonder persoonlijkheid is als een ....

Origineel geplaatst door dsa
Met future music weet je tenminste waar je aan toe bent.

interfees heeft nooit enige persoonlijkheid gehad.
Dat is wat ze missen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik amper de nederlandse muziekvak bladen lees.
Het klopt vaak niet wat ze zeggen helaas.

Kvind t best jammer.

Aan de andere kant zal het best moeilijk zijn mensen met niveau te vinden en die ook nog pedagogische kwaliteiten hebben. Uitleggen lijkt heel makkelijk maar is heel moeilijk.

Ik vind het wel leuk dat native met gratis software komt.

Sowieso een goed merk.

Oh, ik moet zeggen dat ik die inteface best kan waarderen hoor. Vooral die CD met die prachtige mannenstem;
"Welkom bij inteface nr. 71 naast het audio gedeelte vind je nuttige software en......." Als dat geen body heeft dan weet ik het niet meer *D . Mijn honderste berichtje (HOERA!!!). Huh, krijg ik nou geen ster erbij!?

Ik vind het wel een goeie actie... zowiezo maken er op deze manier een hoop meer mensen kennis met Kompakt... Had er zelf ook nog nooit mee gespeeld, maar voor een eenvoudige sampler vind ik 'em niet verkeerd. Vind de samples wel meevallen, er zitten wel leuke dingen tussen, maar niet bijster veel... hoewel dat waarschijnlijk meer aan mijn smaak ligt :)

Ik heb die Kontakt ook geprobeerd, en bij mij werkt ie perfect !
Over dat andere samples laden: dat gaat volgens mij wel ! Alleen moet je die samples wel in het kontakt-formaat hebben, maar ik ga ervan uit dat dat wel te maken is met Soundforge o.i.d. (nog niet geprobeerd)
Vervolgens gewoon die samples in de goede map zetten, en klaar !!
Ik ga hem dus ook vlug registreren. (GRATIS, JAWEL !!)

Die Carbon van vorige maand, daar snap ik nou dus gewoon geen hol van.....
Krijg dat ding niet aan de praat, maar dat kan ook aan mij liggen...... :stupid

M.a.w. als ik een sample cd koop in het kompak formaat kan ik die gewoon benutten.....maar ik kan geen eigen samples importeren?

Ik durf dat niet te zeggen of dat werkt...
Het is namelijk zo dat als je bijvoorbeeld de Reaktor Demo draait je geen andere dan de bijgeleverde ensembles kan draaien..
Zou op zich niet verkeerd zijn als je dus toch wel Kontakt bestanden zou kunnen laden....

Ik zie dat je onder options --> general options, een pad kan aaangeven waar de kontakt libery moet staan. Is hier iemand die met een Kontakt sample cd kan checken of je die, via dit pad, kan aanroepen?

Back