Na een bezoek aan een DJ met een aardige studio met muziekgear is bij mij het muziek virus weer opgedoken. In eerste instantie heb ik toen een Volca Bass gekocht maar na een avondje freestylen kwam ik er achter dat de Volca Bass toch niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeed. Ik wilde toch een groovebox met wat meer mogelijkheden. Ik heb de Volca toen omgeruild voor een Novation Circuit en ik moet zeggen dat die nog niet verveeld zeker niet door de mogelijkheid om zelf samples in te laden.
Ik ben nu op zoek naar apparatuur die ik kan combineren met de Circuit alleen weet ik ff niet welke kant ik op moet/wil. Ik wil een hardware setup opbouwen waarmee ik thuis grooves en tracks kan maken maar waarmee ik eventueel ook makkelijk m'n dj-sets kan opfleuren .
Waar nu te beginnen? Eerst een drumcomputer? Of een synth? Iets anders?
Reloop Terminal Mix 4 controller + Serato
PC +Ableton Live Lite 9
Novation Circuit (v.1.4)
Technics SL1210
Muzieksmaak: Techno, Techhouse, Minimal, Percussion Techno
DJ's: Derrick May, Luke Slater, Adam Beyer, Carl Cox, etc.
Ik ben nu op zoek naar apparatuur die ik kan combineren met de Circuit alleen weet ik ff niet welke kant ik op moet/wil. Ik wil een hardware setup opbouwen waarmee ik thuis grooves en tracks kan maken maar waarmee ik eventueel ook makkelijk m'n dj-sets kan opfleuren .
Waar nu te beginnen? Eerst een drumcomputer? Of een synth? Iets anders?
Reloop Terminal Mix 4 controller + Serato
PC +Ableton Live Lite 9
Novation Circuit (v.1.4)
Technics SL1210
Muzieksmaak: Techno, Techhouse, Minimal, Percussion Techno
DJ's: Derrick May, Luke Slater, Adam Beyer, Carl Cox, etc.
Last edited by a moderator: