SlaveoftheWave
Ouwe rot
2 totaaal verschillende synths. BS2 is mono en nord lead is een poly waar je ook akkoorden en pads mee kunt spelen dus. Mooie van de nord is dat hij multi timbraal is, dus je kan er 4 sounds tegelijkertijd uit halen, of 2 net wat je wilt (bv een pad en een lead). wel effecten nodig zoals reverb. wil je een alleskunner zou ik eerder voor de nord gaan. wil je een vette mono synth voor alleen leads/bassen/losse noten is de BS2 een goede keuze
Ik neig op dit moment naar de Nord inderdaad vanwege z'n veelzijdigheid dan komt er later nog wel een monosynth bij voor de bass. Nu nog een nette Lead 1 vinden 

Nu ben ik aan het kijken naar een (analoog) mengpaneel met ingebouwde geluidskaart die ook niet al te groot is om mee op pad te nemen maar wel voldoende kanalen heeft. Op termijn wil ik ieder geval nog een drumdoos toevoegen. Budget voor een mengpaneel 200-300 euro. Iemand suggesties? De Zedi of Zedi-fx serie van Allen & Heath lijkt me wel wat maar misschien hebben jullie wel betere suggesties?