[trak] Where Roads take us

ik vind de geluiden goed maar de muziek zelf spreekt me niet zo aan, het heeft niet echt een richting

k vind het maar wat aanmodderend gerommel zonder enige overtuiging... net een dichter die een telefoonboek aan't lezen is

probeer in't vervolg eens iets met een "thema" te doen & luister eens aandachtig naar wat "biosphere" zoal doet

Het begint een beetje raar, die soort van tik-tik de heletijd is maar vaag, lijkt niet de goede toonhoogte te hebben. :confused: Wat is dit eigenlijk voor stijl? ambient? en zoals eerder gezegt ik mis een thema.\

Vind et maar een vage track en ik mis een duidelijke lijn.

let toch niet op die voorgaande posts, ze zijn gewoon jaloers.. ze gaan eerst denken : wat voor stijl is dit, daarna gaan ze pas luisteren.. bah
tsja het is een relaxt stukkie, leuk om op te mediteren, bescheiden, en subtiel in de fx.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
let toch niet op die voorgaande posts, ze zijn gewoon jaloers.. ze gaan eerst denken : wat voor stijl is dit, daarna gaan ze pas luisteren.. bah
tsja het is een relaxt stukkie, leuk om op te mediteren, bescheiden, en subtiel in de fx.

euh, ik snap je redenering niet, ik was aan het luisteren en vroeg me af wat de stijl is, is dat zo erg? :confused:

Weet je, ik vraag me nog steeds af welke stijl dit onder te plaatsen is.... Ik ben er zelf ook niet zo happig op om te gaan definieren of te labelen. Ik volg gewoon gevoel en intuitie.

Wat betreft de lijn, daar maak ik me nog geen zorgen om, misschien was die ook helemaal niet bedoeld!!!

En Naton, bedankt voor het steuntje in de rug.... Meditatie, hmmm, is me al vaker gezegd. en subtiliteit is waar ik van hou....

Back