• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha DX100 en AKAI S950

DJ Bies

Ouwe rot
Yamaha DX100: ziet er nog goed uit, alles werkt naar behoren, originele manuals en goede adapter zitten er bij, vraagprijs is 225 eu.

AKAI S950: volledig geheugen, displayverlichting doet het soms wel, soms niet, 1 van de stereo outputs kraakt (was voor mij nooit een probleem, ik gebruik hem mono). Ziet er voor z'n leeftijd nog goed uit. Originele manual en een lading diskettes (waaronder originele AKAI disks) zitten erbij. Moeilijk om hier de exacte vraagprijs voor te vermelden, zat te denken aan 500 eu.

Foto's volgen....

Wat zit erbij de S950:

- 3 bakken vol diskettes, waaronder een hoop originele sample disks (o.a. AKAI en Roger Linn). Ook nog veel lege disks en samples die ik en de vorige eigenaar zelf gemaakt hebben. Ik heb bijv. allemaal oude drumdozen (o.a. Roland TR-55, Boss DR-55) gesampled.

- originele manual

- volledig geheugen dus 2 modules

De DX100 staat even on hold, wil hem voorlopig toch houden.

Attachments

• DSC_0010[2].jpg
    DSC_0010[2].jpg
    39 KB · Bekeken: 72
  • DSC_0009[1].jpg
    DSC_0009[1].jpg
    30,6 KB · Bekeken: 76
  • DSC_0008[1].jpg
    DSC_0008[1].jpg
    43 KB · Bekeken: 78
Back