[dance] street

begint goed met een filterbreak,bouwt op met een rauwe synthline erdoorheen,maar sommige dingen klinken wat té out of sync...
het lijkt alsof sommige elementen vastgeroest zitten in het midden terwijl de andere geluiden er wijd omheen zweven dus totaal niet in het midden te horen zijn,en het lijkt alsof er tussen links en rechts en het midden nix bestaat...
vind de bassline ook niet zo heel erg pompen,naar mijn mening mist het iets,ik weet niet wat,maar het geheel gezien vind ik het wel lekker,alleen kan de mix iets anders dus....
mag van mij nog iets aan gesleuteld worden,maar zeker de moeite waard om nog wat energie in te steken...

Ik vind het wel lekker zo met die opgefokte bassdrums die niet kunnen wachten om heel hard te gaan stampen.
Hier moeten nog wat stabs bij en andere over de top geluiden en GÁÁÁÁÁN!!!

qua beats allemaal erg ok, maar die overstuurde filter lead de hele tijd vind ik zelf niet echt je van het.....

Een beetje dance volgens het boekje... 13 in 'n dozijn....

Niet dat het slecht is; integendeel... Ik vindt de sounds goed, maar voor een dance-floor heeft 'ie gewoon meer variatie nodig..... het duurt allemaal net iets te lang zonder dat er wezenlijk iets gebeurd. Drums en percussie klinken ook een beetje standaard.

Wel een goeie break en opbouw daarin, maar had meer ontlading mogen krijgen....

Back