Output keyboard omgedraaid?

DRe

SSM spacestation
Wanneer draait een gesynteerde patch tune om. Dat laag op het toetsenborden hoog wordt en hoog op het toetsenboard laag. En hoe ontstaat dit?

Last edited by a moderator:
Is dat al niet eenvoudig te doen met key trackiing ?? ik denk aan de Roland D-110 en Kurzweil K20x00
Je kan ook met één of ander midi tool de note waarde swappen,, ik denk zelf aan een amiga bars&pipes tool,
mss lukt het in het logic midi environment, ??

Hoi .nee ik weet eigenlijk niet hoe het komt en was benieuwd naar hoe dit komt.ik heb een paar patches gemaakt en die blijken na opslag in een keer van tune hoog laag geswapt te zijn. Ik was eigenlijk benieuwd welke parameter daar voor verantwoordelijk is. Ik kan die patch gewoon terug zetten dat is het probleem niet maar interessant dat het gebeurt. heeft niets met midi te maken (zover ik daar niet aan ben geweest).

Ach zo,okey,,
Dan is het de keyboard tracking pitch,, normaal is dat +100 maar je kan ook een andere waarde ingeven en zelfs negatief,
zelfde voor filter en volume

Ach zo,okey,,
Dan is het de keyboard tracking pitch,, normaal is dat +100 maar je kan ook een andere waarde ingeven en zelfs negatief,
zelfde voor filter en volume

ga ik proberen

U bent Gehacked door de Russen waarschijnlijk

Connector omgedraaid toen je met de toetsen bezig was?

gelukkig is hij al een paar maanden dicht na heel veel ellende . en hij doet het nu goed.. dus nee. maar het is geen rare stelling want bij een dx7 mk1 gebeurde dit wel met een losse connector.

Het was de keyboard follower in de WG wave generator Sectie. :okdan:

Back