Logic Pro X 10.3 install vraagje

In de Mac Pro kunnen 4 harddrives. Ik heb er 4 van 2TB in.
Ik maak met Carbon Copy Cloner een clone van mijn werkschijf:
https://bombich.com/

Op de PCI SSD staat mijn opstartschijf.
Deze Clone ik weer naar de 2e SSD die op de SATA bus van de 2e Optical drive zit aangesloten.

Zo heb je altijd een backup zonder dat je er naar om hoeft te kijken.

Super veilig, handig en snel want Carbon Copy Cloner kopiert alleen het verschil tussen de 2 drives.. alles wat het zelfde is laat hij met rust.

Ik doe het hier ook zo met CCC en fysieke drives...werkt gewoon goed.

Update dan gewoon direct naar de nieuwste versie, die hebben ze niet voor niets gemaakt.

klinklare onzin.

dat het jou overkwam op de allereerste mac pro van 10+jaar oud wil naturlijk niet zeggen dat het aan de software ligt he... Wellicht een gare schijf?

Wat betreft het disc doctor verhaal, ook dat is niet waar.

Vanaf OSX Panther defragmenteert OSX zich zelf on the fly. Hoef je iets aan te doen dus.

Ik weet niet hoe het komt, maar mijn MAC werd altijd een stuk slomer als ik een update deed. Kan ook komen doordat ik toen draaide op 8GB ram. Ik wil hiermee niet zeggen dat dit voor iedereen geldt, maar zelf had ik er last van.

Volgens mij gaat alles nu echt compleet off topic.

Valt best mee. De vraag van TS is al beantwoordt en we weiden er nog wat over uit.
Als we het nu over Windows Vista zouden gaan hebben.. dat zou pas compleet off topic zijn 8D

Wat wil jij er nog over horen dan Arvie?

Ik lees alles met veel plezier.. Is voor het eerst dat er 3 pagina's met reacties op een vraag van mij zijn geloof ik :D

Die plist editten wist ik idd nog van oudere versie van Logic. Toen wilde ik ook niet updaten.
Had zelf al in die plist zit klooien maar zag al in het filmpje dat ik het niet goed deed.
Ik had alleen 10.11 veranderd naar 10.10 maar zo te zien moet er nog meer veranderd.

Denk wel dat ik naar capitan ga. Zit nu idd zoals iemand al zei met serieuse deadlines dus zal niet al te snel gebeuren... Of ik moet deze week opeens alles afhebben.

Maar ga vooral door met offtopic Mac discussies. :mega:

Volgens mij gaat alles nu echt compleet off topic.

Back