How come snorkel nou weer??

MacGyverGear

midi-life crisis
Ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag maar ik draaide net iets wat niet van SF kwam en ineens was ik van die snorkels af :D

Het wordt kennelijk standaard aan de MP3 toegevoegd door SF.

attachment.php

Attachments

• How come snorkel.jpg
    How come snorkel.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 154
Last edited by a moderator:
U spreekt in raadselen.

Ik heb zojuist hetzelfde bestand gedownload en geopend in Win MP, maar helaas zonder snorkels. Maar wat bedoel je precies dat je ervan af was?

Tja.. dat is inderdaad vreemd dan.

Als ik bv iets afspeel wat ik niet van SF af heb staan ze er niet. :)

attachment.php

Attachments

• Volca funk.jpg
    Volca funk.jpg
    39,7 KB · Bekeken: 160
Je kunt bestanden als afbeeldingen toevoegen aan een mp3. Ik heb hetzelfde bestand (van Lowieken uit de contest neem ik aan) gedownload, maar zie geen toegevoegde afbeelding. Ik kan te niet verklaren. SF voegt in elk geval geen afbeeldingen toe aan mpr bestanden die door leden zijn ge-upload.

Zie je die snorkels ook als je een ander willekeurig bestand uit de contest downloadt?

Heb zojuist op een andere PC gekeken. Daar zie ik idd op jouw inzending een plaatje met tekst en ook op andere tracks staat het standaard noot symbool er. :)

Vrees dus toch dat het aan deze PC ligt. In diverse tracks die ik van SF heb gedownload blijf ik die snorkels zien, ook de jouwe, terwijl tracks die al op mijn computer stonden het niet hebben.
Het blijft n beetje vreemd maar ik kan er mee leven.. hij mag wel dicht wat mij betreft dan :)

je comp. is over genomen door de Snorkels (wow ik ben oud)

He he, ik moest lachen toen ik dit topic vanmorgen zag. Te gek dat mijn waardeloze inzending een eigen topic heeft gekregen!

Staat er een plaatje in de map waar die je mp3's hebt gezet?

[edit: ah, meneer hier boven heeft het plaatje bij z'n bestand gezet, en dan neemt WMP dat blijkbaar over voor alles uit die folder :P]

He he, ik moest lachen toen ik dit topic vanmorgen zag. Te gek dat mijn waardeloze inzending een eigen topic heeft gekregen!

Ja.. hehe.. :D Ik was er gisteravond laat ook achter gekomen dat ik die snorkels van jouw track had :P
ow en waardeloos is ie zeker niet.. eerder ondergewaardeerd. ;)

Ben na wat onderzoeken dus wel wat wijzer geworden. Gisteren dus op een andere computer wat MP3s en bekeken uit de contest en daar worden de verschillende plaatjes (of het muzieknootje) wel weergegeven, deze staan gewoon in 1 map.
Het gekke is dus dat die snorkels op deze computer weer andere plaatjes van MP3s overrulen.. maar alleen als ze in dezelfde map zitten.
Dr van Lansberg had bv ook een plaatje toegevoegd aan zijn inzending maar die wordt dan niet vertoond (??)
Verder alles flex hier hoor :D

attachment.php

Attachments

• Keep snorkel on.jpg
    Keep snorkel on.jpg
    55,2 KB · Bekeken: 152
...maar weet je, ik denk dat het verhaal van MacGyverGear best eens waar kan zijn! ;)

Back