elektrovolt
compuphonic
Die paar waves plugins heb ik een tijd terug ook weer weggedaan, elke keer weer dat gezeik met hun update ding... werd er niet blij van. Geen Waves meer voor mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zelf aardig wat Waves plugins, maar ik heb ook eigenlijk nooit behoefte gehad aan zo'n abonnement. Je kunt prima zonder. Er komen sowieso weinig updates van de plugins, veel van die plugins zien er nog hetzelfde uit als toen ik ze voor het eerst kocht (ergens in 2001 volgens mij), dus daar hoef je het niet voor te doen. Kwalitatief vind ik ze wel erg goed en gebruiksvriendelijk, dat vind ik belangrijker. Daarnaast update ik ook het liefst zo min mogelijk, dat doe ik in mijn dagelijkse werk al genoeg...Waarschijnlijk gokken ze erop dat genoeg mensen gaan betalen voor de supportabootjes die je nodig hebt als je na een jaar nog service/updates wilt.

In heb niet veel plugins van Waves, maar waaronder dus wel H-Reverb.Ik heb zelf aardig wat Waves plugins, maar ik heb ook eigenlijk nooit behoefte gehad aan zo'n abonnement. Heb zelf gisteren de CLA classic compressors bundle en de H-reverb er bij gekocht. Toch fijn , zo'n kortingsactie!
In heb niet veel plugins van Waves, maar waaronder dus wel H-Reverb.
En je bent inderdaad niet verplicht om - na een jaar - zo'n Waves abonnement op updates / service te nemen.
Die key kun je op je computer opslaan met waves zijn eigen manager, wel mag je maar 1 key gebruiken. Een oplossing hiervoor is de key opslaan op een usb stick en die usb stick meezeulen naar een andere computer.
Klopt, en Waves heeft een recovery systeem waarmee je een licentie terug kunt krijgen bij bijv. verlies / diefstal van je usb stick of als deze corrupt is geworden. Maar dat mag / kan maar 1x per jaar.Die key kun je op je computer opslaan met waves zijn eigen manager, wel mag je maar 1 key gebruiken. Een oplossing hiervoor is de key opslaan op een usb stick en die usb stick meezeulen naar een andere computer.
Klopt, en Waves heeft een recovery systeem waarmee je een licentie terug kunt krijgen bij bijv. verlies / diefstal van je usb stick of als deze corrupt is geworden. Maar dat mag / kan maar 1x per jaar.
.
Nou, ik vind eigenlijk dat hun zgn. 'Regular' prijzen niet normaal zijn. Dat zijn dusdanige hoge prijzen dat geen normaal mens die anno 2018 nog zal willen betalen.klinkt goed, mooi moment om mijn plugin set met een paar wave plugins aan te vullen met die idiote prijzen op dit moment.

Filterjam van AudioThing
G R A T I S te downloaden vanuit je "user area" of van:
https://www.audiothing.net/effects/filterjam/?mc_cid=c211f99119&mc_eid=0671a09af5
Blackhole van Eventide is in de aanbieding. Bij plugin discounts voor $58
In the pocket.![]()
Plugin Boutique komt niet verder omlaag dan -65% en €69.57
https://www.pluginboutique.com/product/2-Effects/17-Reverb/2855-Blackhole
Toch nog een hamburger met cola duurder...
Sorry plugindiscount ;-)