Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die paar waves plugins heb ik een tijd terug ook weer weggedaan, elke keer weer dat gezeik met hun update ding... werd er niet blij van. Geen Waves meer voor mij.

Waarschijnlijk gokken ze erop dat genoeg mensen gaan betalen voor de supportabootjes die je nodig hebt als je na een jaar nog service/updates wilt.
Ik heb zelf aardig wat Waves plugins, maar ik heb ook eigenlijk nooit behoefte gehad aan zo'n abonnement. Je kunt prima zonder. Er komen sowieso weinig updates van de plugins, veel van die plugins zien er nog hetzelfde uit als toen ik ze voor het eerst kocht (ergens in 2001 volgens mij), dus daar hoef je het niet voor te doen. Kwalitatief vind ik ze wel erg goed en gebruiksvriendelijk, dat vind ik belangrijker. Daarnaast update ik ook het liefst zo min mogelijk, dat doe ik in mijn dagelijkse werk al genoeg... ;)
Heb zelf gisteren de CLA classic compressors bundle en de H-reverb er bij gekocht. Toch fijn , zo'n kortingsactie!

Ik heb zelf aardig wat Waves plugins, maar ik heb ook eigenlijk nooit behoefte gehad aan zo'n abonnement. Heb zelf gisteren de CLA classic compressors bundle en de H-reverb er bij gekocht. Toch fijn , zo'n kortingsactie!
In heb niet veel plugins van Waves, maar waaronder dus wel H-Reverb.

En je bent inderdaad niet verplicht om - na een jaar - zo'n Waves abonnement op updates / service te nemen.

In heb niet veel plugins van Waves, maar waaronder dus wel H-Reverb.

En je bent inderdaad niet verplicht om - na een jaar - zo'n Waves abonnement op updates / service te nemen.

ik ben niet echt een fan van de waves serie, maar die h reverb lijkt me wel wat, kun je die zo installeren op je pc of heb je daar een hardware ilok voor nodig?

Ik heb wel de synchrosoft usb stick en software ilok op mijn pc, maar geen hardware ilok.

Laatst gewijzigd:
Die key kun je op je computer opslaan met waves zijn eigen manager, wel mag je maar 1 key gebruiken. Een oplossing hiervoor is de key opslaan op een usb stick en die usb stick meezeulen naar een andere computer.

Die key kun je op je computer opslaan met waves zijn eigen manager, wel mag je maar 1 key gebruiken. Een oplossing hiervoor is de key opslaan op een usb stick en die usb stick meezeulen naar een andere computer.

thnx!

Klopt, en Waves heeft een recovery systeem waarmee je een licentie terug kunt krijgen bij bijv. verlies / diefstal van je usb stick of als deze corrupt is geworden. Maar dat mag / kan maar 1x per jaar.

Klopt, en Waves heeft een recovery systeem waarmee je een licentie terug kunt krijgen bij bijv. verlies / diefstal van je usb stick of als deze corrupt is geworden. Maar dat mag / kan maar 1x per jaar.

klinkt goed, mooi moment om mijn plugin set met een paar wave plugins aan te vullen met die idiote prijzen op dit moment :D.

Soundtoys 5 vind ik ook een te gek pakket! Maar als je dit nog te veel geld vind zijn met deze sale bijv. EchoBoy en Decapitator ook los te koop voor ieder $49. En bij AudioDeluxe deze maand zelfs voor $44 (ca. €35).

klinkt goed, mooi moment om mijn plugin set met een paar wave plugins aan te vullen met die idiote prijzen op dit moment :D.
Nou, ik vind eigenlijk dat hun zgn. 'Regular' prijzen niet normaal zijn. Dat zijn dusdanige hoge prijzen dat geen normaal mens die anno 2018 nog zal willen betalen. :stupid

En met die zoals jij noemt "idiote prijzen" moet je wel oppassen, want bijv. de "Renaissance Equalizer" kost nu bij ze $39 terwijl ik 'm nog niet lang geleden ook al voor $25 te koop bij ze gezien heb. Bij AudioDeluxe deze maand overigens met korting te koop voor ca. $34.

De Waves Renaissance Equalizer is mijn meest spartaanse plugin, maar ik vind het nog steeds een goed werkpaard. :)

Die waves SSL serie is nu per product $29. Toch wel relakst om voor zo'n prijsje die channelstrip te pakken en/of die masterbus compressor.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back