Movements

Thanks Gloomer! Was erg blij met het resultaat ja, cool dat je hem mooi vind! En ja reacties zijn leuk, maar er zijn hier ook veel stille genieters (incluis mij) tenminste ik hoop dat ze genieten van mijn knutseltje.

mooie sound en die vocal sample is ook tof
wel het idee dat sommige sounds met elkaar concurreren, maar dat kan ook met de reverb te maken hebben

Vocal sample is van mezelf (zelf inge'zongen' ) dus ik beschouw dat als een mooi compliment dank! En ja, ik houd van een bak reverb, maar dat kan soms niet inderdaad, misschien heb ik hier in dit nummer een beetje teveel gemorst. Volgende keer maar een beetje matigen en ik moet er ook aan denken een beetje te pannen, nu zit alles een beetje op elkaar gedrukt. En ik ben soms ook niet helemaal van de bijpassende nootjes en toontjes, doe alles op gehoor dus er kan af en toe wel wat wringen, probeer het altijd wel goed op elkaar af te stemmen, doe me best
In ieder geval bedankt voor het luisteren, top!

Qua stijl spreekt het me best wel aan maar had 'n beetje 'n probleem met de sound die rond 1:38 erin komt, lijkt iets off-tune.. weet niet of ik de enige ben die dat zo hoort? :)

Maar heel tof om te zien.. en leuk dat je ook je stem gebruikt :mega:

Qua stijl spreekt het me best wel aan maar had 'n beetje 'n probleem met de sound die rond 1:38 erin komt, lijkt iets off-tune.. weet niet of ik de enige ben die dat zo hoort? :)

Maar heel tof om te zien.. en leuk dat je ook je stem gebruikt :mega:

Dank Mac, die 'pad' sound die erin komt is van de lifeforms, zou goed kunnen dat hij er net naast zit. Beetje pielen met modulair totdat de sound goed is in mijn oren. Toch net niet blijkbaar :D zo op het eerste gehoor vond ik hem oké. Bedankt voor het luisteren en headsup!

Gewoonweg top ;) Ik probeer commentaren te geven, maar meestal luister ik gewoon alles!
Dat geluid op 1:40 ergens, vind ik er wat minder 'bijpassen' in het begin btw...
Maar dat is wat muggenziften

Bedankt voor het luisteren Xypes! Ja die Lifeforms op 1;40 komt er inderdaad te hard in. Ik merkte het ook. Later zette ik hem iets zachter. Alles is live opgenomen in 1 take en niet gemultitrackt dus kon er niet heel veel meer aan doen. In ieder geval super dat je hem top vind!

Back