Memory of the sun extended version

Ah, dan ben ik toch niet de enige die zo denkt.. Meer en meer mensen geloven dat alles slechts holografish is.. Een spel gecreeërd door onze toekomstige-ik. Een vrij sadistisch spel, zo lijkt wel.

Ik zal proberen luisteren als ik eens veel tijd heb..

Gegroet ! :)

Ja belachelijk idee eigenlijk, maar er komen steeds meer aanwijzingen dat het wel eens zo zou kunnen zijn.

Ah, nu weet ik zeker dat de aarde plat is!

Eigenlijk maakt het niet uit waar je je inspiratie vandaan haalt of het nu liefdesverdriet is of uit het universum als een hologram...

Je muziek staat nu aan en ik laat het gewoon lopen terwijl ik bezig ben. Wie weet haal ik het einde. Zal zeker feedback geven.

Laatst gewijzigd:
geinspireerd door het idee dat we leven in een holografisch universum

Ik snap die theorie niet.. de aarde is echt maar de rest van het universum is een projectie ofzo?
Hologrammen worden geprojecteerd met een laser dus dan moet ergens een flink laser apparaat staan :D

..of ben ik niet ruimdenkend genoeg en moet ik meer paddo's eten 8D

Klinkt best gaaf allemaal! Sorry heb geskipt hier en daar, ik ga hem nog wel eens opzetten als ik weer eens een langer reisje moet maken. Heb je het in 1x gemaakt, achter elkaar door of heb je losse delen aan elkaar geplakt. Als je 5 uur achter elkaar jamt (wat ik ook wel eens doe) dan vind ik dit erg knap en neem ik mijn bolhoedje ervoor af. Heel tof!

losse delen maar sommige delen duren wel 45 minuten. soms improviseer ik wel een paar uur achtereen.

Heerlijk is dat, ik houd ervan. Ik verlies mezelf soms ook wel eens en dan is het zo weer midden in de nacht. Alleen bij mij zijn het dan met recht losse flodders, maar bij jou klinkt het dan nog ergens naar :D Tof gedaan hoor!

Ik snap die theorie niet.. de aarde is echt maar de rest van het universum is een projectie ofzo?
Hologrammen worden geprojecteerd met een laser dus dan moet ergens een flink laser apparaat staan :D

..of ben ik niet ruimdenkend genoeg en moet ik meer paddo's eten 8D

hahaha hoe lang heb je naar dit nummer geluisterd niet te lang toch als je paddo's gehad hebt had je die beamer satelliet wel moeten zien hangen in dat andere luchtbel waar onze andere dementie zit je moet niet in 3d kijken maar in 6d wat wij zien als gezichtsbedrog
images

gezien ik bijna elke dag wel champignons bij de maaltijd eet zou je kunnen zeggen dat men muziek onder invloed van paddo,s gemaakt is.

Hoera, ik heb het hele stuk beluisterd verspreid over twee dagen! Gelukkig had ik een programmeerklus waar de muziek goed bij paste. Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben van dit muzikale epos. Ik tref het dat ik een liefhebber ben van Tangerine Dream en wat de individuele leden daarna hebben gemaakt, want anders is het wel een hele zit. Iig, prachtige sequencerloepjes, af en toe ook heel mooi onderling verweven, authentieke TD-achtige scheurende gitaar en mooie romantische fluitstukken. Die laatste vind ik wel het meest geslaagd. Mijn complimenten!

(Even goed scheel kijken naar bijgevoegde stereogram, dan heb je zelfs geen paddo's nodig om alles wat plat is in 3d te zien :D)

Attachments

• 4c781ee146440c8b224e8fb5a23c8e2a.jpg
    4c781ee146440c8b224e8fb5a23c8e2a.jpg
    149,7 KB · Bekeken: 71
Hier is weer heerlijk naar te luisteren :-)

5 uur en 39 minuten ruim.
geinspireerd door het idee dat we leven in een holografisch universum

Het is een lange zit en ik luister het niet af, sorry.
Om even in te haken op het holografisch universum, ik heb zo'n 30 jaar terug een bijna dood ervaring meegemaakt en kwam er achter dat we in een holografisch universum leven.
Alles is in feite een projectie uit één allesomvattende bron.
Dat maakte ik mee al ver voordat de wetenschap hier over begon.
Alleen door een versplinterd, verdeeld bewustzijn leven we in de illusie dat alles gescheiden is van elkaar en wetenschappers nog steeds op zoek zijn naar deeltjes ipv naar het geheel.
In feite niets nieuws want ook bij de Hindoes en Boeddhisten is dit al tig jaar een bekend gegeven.
Maar goed, ik hou 't kort, ik wilde je alleen even bijstaan dat dit gegeven reëeler is dan de meesten denken, al kunnen we dit in het dagelijks leven niet zo waarnemen behalve op sommige bijzondere momenten.

Back