liquidthrust
Onverbloemd
Een pakket van 50 kg 2 straten te voet naar huis sleuren is natuurlijk helemaal geen moeite.![]()
Ga met de auto, knuppel.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een pakket van 50 kg 2 straten te voet naar huis sleuren is natuurlijk helemaal geen moeite.![]()

Je hebt een auto? Ga je pakjes zelf halen i.p.v. die koeriers lastig te vallen, knuppel.Ga met de auto, knuppel.![]()

Je hebt een auto? Ga je pakjes zelf halen i.p.v. die koeriers lastig te vallen, knuppel.![]()

...Rara... Het heeft 4 wielen en ik heb er geen...Dat was toch de bedoeling?![]()
![]()
..... extra vrije dag opgenomen, zie ik de UPS voorbij rijden en denk o hij zoekt een parkeerplaats, loop vast naar de deur en tot mijn verbazing zie ik een "we troffen u helaas niet aan" briefje liggen. (bel werkt)

Dat post.nl is echt afgegleden als bedrijf zijnde bah.. Via telefoon wist post.nl wel te zeggen dat het daar was afgeleverd. 
"Hoe kan dat", vroeg ik? Nou, dat wisten ze ook niet.
Ik moest het de volgende dag nog maar eens proberen. Maar toen ook niet... En ik begon al over een schadeclaim (van ca. 500 EUR) waardoor de sfeer daar ijzig begon te worden haha. 3 dagen later, ja hoor toch nog mijn pakket bij het afgiftepunt bezorgd door PostNL. Bleek PostNL ergens (???) een administratieve fout gemaakt te hebben door mijn pakket terug te sturen naar de afzender in België.
Stond het ergens een paar dagen in een distributiecentrum halverwege Nederland-België.
Snappen doe ik het nog steeds niet, wel dat PostNL er af en toe een zootje van maakt. Ik woon in een flat vol bejaarden (9 verdiepingen). Er is er dus altijd wel een die je pakket aanneemt. Maar dan zijn ze vervolgens dagen niet thuis. Mijn vorige buuv (zit nu in een verzorgingstehuis) is dement. Die vergat wat ze aannam. Moest ik iedere keer haar hele huis af samen met haar. Stel dat je een demente buuv hebt die je niet haar huis inlaat. Dan liggen je dure spullen daar. Kat doet z'n plasje over alles heen dat vreemd ruikt etc.Ik woon in een straat vol pensionarissen, dus er is altijd wel iemand om onze pakjes in ontvangst te nemen. Bij onze directe buren is het soms net een dependance van de pakketservice als mijn vrouw weer eens een Zalando streak heeft en Bax 10% korting geeft.
Moeten ze eens in de USA proberen: je spul aan een ander geven. Meteen een rechtszaak als er iets mee mis is.

Nou, niet helemaal, maar het is hier helaas wel gebruikelijk dat UPS het gewoon bij de voordeur neerlegt. Met (hoe verrassend) dat veel pakketten gestolen worden. Porch pirates worden ze genoemdNee, die gooien het vanuit de wagen over het hek, direct in de voortuin (als je dat hebt).![]()
. Zo ben ik al eens een nieuwe fotocamera kwijtgeraakt. Gelukkig gaat Amazon heel coulant met dit soort claims om, maar het is een vrij domme manier van pakketten afleveren..Nou, niet helemaal, maar het is hier helaas wel gebruikelijk dat UPS het gewoon bij de voordeur neerlegt. Met (hoe verrassend) dat veel pakketten gestolen worden. Porch pirates worden ze genoemd. Zo ben ik al eens een nieuwe fotocamera kwijtgeraakt. Gelukkig gaat Amazon heel coulant met dit soort claims om, maar het is een vrij domme manier van pakketten afleveren..

Ik geloof dat Thomann (= Duitsland) UPS gebruikt. Bij UPS (UPS My Choice) werkt de track 'n trace uit Duitsland ook nooit. Omdat de systemen van NL en de rest v/d wereld niet op elkaar afgestemd zijn. Pas als het pakket in NL is kun je het volgen en zeggen dat je niet thuis bent. Maar dat is altijd te laat omdat die chauffeur dan al onderweg is. Krijgen je buren je dure spullen weer cadeau.Ik had vorige week een internationaal pakket dat met DHL verstuurd was. DHL tracking werkte niet en het pakket is bijna een week zoek geweest. En toen (bijna een week te laat) is het bezorgd bij buren, terwijl er gewoon iemand aanwezig was om het aan te kunnen pakken. En...een paar grote gaten in de verpakkingsdoos. Je vraagt je af wat ze er allemaal onderweg mee doen... Gelukkig was de inhoud - een synth - nog onbeschadigd.