Pulsar 1 S/pdif probleemje....

napalmman

Ouwe rot
Mijn probleem is dat ik geen geluid uit mijn S/pdif uitgang krijg van mijn Creamware Pulsar 1 kaart.

Weet iemand hoe ik die aansluiting kan maken? Momenteel staan de analoge outs van mijn Pulsar naar mijn minidisc.

Maar soon wil ik die analoge outs naar een SPL Channel One Mic pre-amp sturen (omdat die een ingebouwde headphone versterker heeft) ,...en om te monitoren mn SP/dif naar mijn Minidisc.

Anybody???

P.s. please geen geklaag over mijn minidisc want dat is niet t eindstation van mijn muziek:eureka:

in je routing window dien je een lijntje van je mixer uitgang te tekenen naar de sp-dif destination. Daarna werkt het.

Damn,..that's it???

Zijn er meerdere uitgangen of is er maar 1 mogelijkheid? Ik ben momenteel niet in mn studio dus ik kan t niet gelijk checken namelijk.

Mijn dank is weer eens enorm.:okdan:

Weet jij trouwens ook waarom mijn efx instellingen (compressors,..limiters,.delays enz...) niet worden opgeslagen? Alle andere dingen als EQ,..reverb en levels wel.

meerdere uitgangen is geen enkel probleem, gewoon extra lijntjes trekken.

dat je efx instellingen niet worden opgeslagen is een known bug in de 2442 mixer. :stupid

Back