Break (hardware jam Elektrons/Monologue/tb03/lifeforms)

Krek

Jungle of Wires
Ik ben weer eens op reis geweest gisteravond in mijn eigen studio. Hij is weer niet perfect (DOH!) maar het plezier was er niet minder om en ik vond hem goed genoeg om hem te delen (niet alles voor mezelf houden natuurlijk hè) Bedankt voor het luisteren!

Goed dat je de video er bij hebt, want zonder beeld wordt het toch gauw wat saai. Ik snap wel dat je, als je zo live bezig bent, je handen al vol hebt om alles ordentelijk te laten verlopen, maar toch. Maar goed ik heb wel met plezier geluisterd en gekeken. (Wat zijn al die lichtjes toch mooi, lijkt wel een moderne kerstboom ;-))

Dank je wel Gloomer!

Goed dat je de video er bij hebt, want zonder beeld wordt het toch gauw wat saai. Ik snap wel dat je, als je zo live bezig bent, je handen al vol hebt om alles ordentelijk te laten verlopen, maar toch. Maar goed ik heb wel met plezier geluisterd en gekeken. (Wat zijn al die lichtjes toch mooi, lijkt wel een moderne kerstboom ;-))

Dank je wel bijlevel! Je slaat wel een beetje de spijker op zijn kop. Ik probeer altijd een beetje binnen de 3:30 en 4:00 minuten te blijven maar zoals je ziet lukt dat niet altijd. Ik maak gewoon 1 pattern en dan beetje live alles in elkaar knutselen. Toch ben ik blij dat het je wel kan waarderen dit :okdan:

Back