mijn studio annex crib V [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
lo-fi,

ik heb vaak zat gelezen dat ecler niet de beste mixers maakt, maar na dit gelezen te hebben zijn ze toch wel intressant!
hmm, zo'n djm600 heb je echt niet nodig nee, te veel dingen waar je niks mee doet,
ze hebben nou een nieuwere versie van de vestax pmc-05 en die vind ik zelf intressant :),
de mixer die mij het beste lijkt is de vestax pmc-07 alleen die zijn duur, ongeveer 1000 euro, waren 2 maan terug in de aanbieding bij music store, voor 700 euro :),
maar veel plezier verder met je studio, lukt vast wel :)

heb al veel mooie studios gezien, je kan er geen genoeg van krijgen ;)

RezonatoR, ik benieuwd naar je recentere foto('s)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door enyo-dog

RezonatoR, ik benieuwd naar je recentere foto('s)

ik ga de boel opnieuw inrichten met nieuwe werbladen en de hele kamer acoustisch in orde maken met Acoustic On platen van de Gamma. Verder ga ik een paar Absolute 2 of een Monitor One setje halen. Nog een compressor erbij en dan kom ik de eerste tijd welff door met knutselen.

Origineel geplaatst door Christov
het is pmc05 enyo, ij ook met je mpc fascinatie ;) :D

ja......had ik zelf nog niet gezien, ik typ namelijk ook zovaak het woord MPC, .......=)

Origineel geplaatst door RezonatoR
ik ga de boel opnieuw inrichten met nieuwe werbladen en de hele kamer acoustisch in orde maken met Acoustic On platen van de Gamma. Verder ga ik een paar Absolute 2 of een Monitor One setje halen. Nog een compressor erbij en dan kom ik de eerste tijd welff door met knutselen.

cool, de doe hzet zelver kan neit zonder de gamma he? ;) ....:) , veel succes :W

Ik heb van de Sint een digitale camera gekregen en heb vanavond ff wat foto's gemaakt. Begin volgend jaar ga ik de boel eens verfen en wil ik vloerbedekking gaan leggen. Er gaat nog een nieuwe mixer bijkomen en wat effecten en ik ga in de loop van volgend jaar beginnen met een modulair (waarschijnlijk Modcan)

Attachments

• pc120005.jpg
    pc120005.jpg
    95,6 KB · Bekeken: 109
En het computerhoekje in de woonkamer vanwaar ik altijd dit mooie forum bezoek:D

Attachments

• pc120007.jpg
    pc120007.jpg
    83,3 KB · Bekeken: 107
mooie pics dude, heej, dat rode kastje waar die Moog prodigy op staat... heeft ie een marmeren blad er op liggen?

ik heb wel eens zo'n kastje gerestaureerd, mooi dingetje als je hem opknapt. okee... 2 synthexen? wow!

Origineel geplaatst door demian
mooie pics dude, heej, dat rode kastje waar die Moog prodigy op staat... heeft ie een marmeren blad er op liggen?

ik heb wel eens zo'n kastje gerestaureerd, mooi dingetje als je hem opknapt. okee... 2 synthexen? wow!

jahaa, dat kastje heeft een marmeren blad:D dat ding hebben we al zo lang ik me kan herrineren!

hihi, dat dacht ik al,dan kan ik je vertellen dat het kastje is uit de jugendstil periode. Het is dus waarschijnlijk inmiddels Antiek te noemen, ik weet niet of er veel van zijn gemaakt, maar ik heb als stage eens 2 maanden lang zo'n kastje gerestaureerd. Hij zag er weer schitterend uit toen ie gefixed was. Misschien is ie nog geld waard ook!

>synthiaks: 2 x Elka Synthex?! (Nagelbijtend!) Tering you lucky bastard! Dat is de eerst volgende Synth die op mijn "obsessie" lijst staat!:{ Ben je d'r tevreden mee?

En ja, die AKS! Die smaakt ook lekker zeg!;)

Mooi spul man!

Peace...

Geen foto van mijn studio dit keer, maar ik wilde jullie niet onthouden van mijn nieuwe aanwinst
deze AKAI GX-635D reel to reel.
Ik ben hem hier aan het testen met een losse DBX ruisonderdrukker unit, en ben erg onder
de indruk van de mooie warme sound.
Ik wil hem gaan inzetten voor mijn S950 sampler, en masterdoeleinden.

Dit is mijn referentie voor het afluisteren van muziek:

Versterker: Accuphase E-205,Infinity Kappa 8.2i luidprekers,Sony CDP-337ES cd speler, Akai GX-635D R to R,
Denon DRM30-HXpro deck, Sony JA-20ES minidisk deck, Technics SL-1025 draaitafel, Technics ST-9600 tuner.

Michael.

Attachments

• 635d_02.jpg
    635d_02.jpg
    120,8 KB · Bekeken: 100
Origineel geplaatst door mikemix

Dit is mijn referentie voor het afluisteren van muziek:

,Infinity Kappa 8.2i luidprekers,.

Referentie ?? Voor je mixen?

Hierop klinkt ALLES goed...
bij de balans van je mix checken moet je ook op kleine speakertjes luisteren.. (wekkerradio ofzo;) )

Origineel geplaatst door Bass
Referentie ?? Voor je mixen?

Hierop klinkt ALLES goed...
bij de balans van je mix checken moet je ook op kleine speakertjes luisteren.. (wekkerradio ofzo;) )

Of niet...:D

Origineel geplaatst door enyo-dog
wauw, mikemix wat een vet ding zeg, :{ , moooooi :koffie:

Thnx!
Hij is mooi, maar bovenal klinkt ie ook zoals ie er uit ziet!
Ik ben met Kerst wel weer onder de pannen:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back