mijn studio annex crib V [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door dione
en nog 1 : [/QUOT

Zie dat je de monitoren ook opgehangen hebt wat is bij jouw de reden daarvoor ?

bij mij minder resonatie en ruimte gebrek hebben me tot deze oplossing gedreven

Origineel geplaatst door d.b.1
Zie dat je de monitoren ook opgehangen hebt wat is bij jouw de reden daarvoor ?

bij mij minder resonatie en ruimte gebrek hebben me tot deze oplossing gedreven

Ruimtegebrek....en de makkelijkste oplossing met het schuine dak aldaar...

Origineel geplaatst door metatron
Ziet er goed uit Dione, kan ook niks meer bij voglens mij.:) Werktdateen beetje een tafel rechtop en dan ook nogeens nietvoor je neus?

Hij staat voor m'n neus,ik hoef alleen maar m'n stoel te draaien ;) ...,en ik vind het lekker werken als ie rechtop staat,zie ik de stand van de knoppies in 1 oogopslag.......

kvind die affische het leukste robin ;o)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Mag hopen dat je studio niet helemaal muisloos is met die Nordrack in je setup ;)

...misschien met een joy-stick ?:eureka:

Links van mijn apparaatjes staat nog een oude Pentium 2 PC en die hangt via SCSI aan de sampler maar het ding is te lelijk om op de foto te zetten. Maar daar hangt wel een muis aan.
Als ik aan het werk ben met muziek koppel ik de SCSI los trouwens, omdat ik anders stoorsignalen krijg van die ouwe PC (piepjes en ruis).

-C-

Een paar nieuwe speeltjes dus ook nieuwe foto's :)

Attachments

• p1310003.jpg
    p1310003.jpg
    92,8 KB · Bekeken: 109
DSC00487.JPG

DSC00486.JPG

DSC00489.JPG

DSC00503.JPG

inmiddels heb ik de troep wel wat opgeruimd ;) ben nu aan het kijken hoe ik me monitors handiger neer kan zetten...en een bijzettafeltje moet er ook bij komen, want die glazen cola zo naast me spullen, dat moet een keertje fout gaan

Maar waarom heb je de Philips koptelefoon in de doos aan de muur hangen?

Origineel geplaatst door fuse
Maar waarom heb je de Philips koptelefoon in de doos aan de muur hangen?

hehehe, er was destijds een aanbieding bij de Blokker (9 euro p/st. dacht ik) Ik heb er toen 5 gekocht en heb er sinsdien altijd één aan de muur hangen. Meestal leg ik zoiets in een doos of onder de tafels, dan komt er weer wat bovenop of tegenaan te liggen en voordat ik het weet weet ik niet eens meer waar het spul staat of dat ik het uberhaupt heb:D

Origineel geplaatst door synthiaks
hehehe, er was destijds een aanbieding bij de Blokker (9 euro p/st. dacht ik) Ik heb er toen 5 gekocht en heb er sinsdien altijd één aan de muur hangen. Meestal leg ik zoiets in een doos of onder de tafels, dan komt er weer wat bovenop of tegenaan te liggen en voordat ik het weet weet ik niet eens meer waar het spul staat of dat ik het uberhaupt heb:D

Hahahahahahahaha, geweldig vind ik dit8o)

Net verhuisd! Verre van klaar!:( Alvast een paar pics.

Attachments

• jorik kamer1.jpg
    jorik kamer1.jpg
    25,8 KB · Bekeken: 106
Andere kant.

Attachments

• jorik kamer2.jpg
    jorik kamer2.jpg
    33,3 KB · Bekeken: 104
Nog een leuke! :D (beetje kut pics!)

Attachments

• jorik kamer3.jpg