thegreatmuffin
rtm
Mag hopen dat je studio niet helemaal muisloos is met die Nordrack in je setup 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door dione
en nog 1 : [/QUOT
Zie dat je de monitoren ook opgehangen hebt wat is bij jouw de reden daarvoor ?
bij mij minder resonatie en ruimte gebrek hebben me tot deze oplossing gedreven
Origineel geplaatst door d.b.1
Zie dat je de monitoren ook opgehangen hebt wat is bij jouw de reden daarvoor ?
bij mij minder resonatie en ruimte gebrek hebben me tot deze oplossing gedreven
Ruimtegebrek....en de makkelijkste oplossing met het schuine dak aldaar...
Werktdateen beetje een tafel rechtop en dan ook nogeens nietvoor je neus?Origineel geplaatst door metatron
Ziet er goed uit Dione, kan ook niks meer bij voglens mij.Werktdateen beetje een tafel rechtop en dan ook nogeens nietvoor je neus?
...,en ik vind het lekker werken als ie rechtop staat,zie ik de stand van de knoppies in 1 oogopslag.......Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Mag hopen dat je studio niet helemaal muisloos is met die Nordrack in je setup![]()

ben nu aan het kijken hoe ik me monitors handiger neer kan zetten...en een bijzettafeltje moet er ook bij komen, want die glazen cola zo naast me spullen, dat moet een keertje fout gaanOrigineel geplaatst door fuse
Maar waarom heb je de Philips koptelefoon in de doos aan de muur hangen?

Origineel geplaatst door synthiaks
hehehe, er was destijds een aanbieding bij de Blokker (9 euro p/st. dacht ik) Ik heb er toen 5 gekocht en heb er sinsdien altijd één aan de muur hangen. Meestal leg ik zoiets in een doos of onder de tafels, dan komt er weer wat bovenop of tegenaan te liggen en voordat ik het weet weet ik niet eens meer waar het spul staat of dat ik het uberhaupt heb![]()