Welke Wavetable Synth kies jij (of zou je aanbevelen)... én waarom ?

een Prophet VS nu ze nog betaalbaar zijn,en ze zijn betrouwbaarder (en vooral makkelijker te herstellen) als een PPG

heb een VS nu,super gaaf ding

maar een VS is geen wavetable synth maar een Vector synth. Een PPG wel. Dus... :)
Wel mooi ding hoor maar n beetje overprised. Ik zou dan eerder voor een P12 gaan dan. Veel meer mogelijkheden :)

Ben nooit echt fan geweest van wavetables maar heb ooit een waldorf microwave gehad en die zou ik best weer eens in mijn bezit willen hebben. klonk lekker vol en romig als slagroom......:)

Als je het hebt over Eurorack dan klinkt de Black Wavetable Erica Synths wel erg goed, heb 'um zelf niet. Zal 'um niet kopen, heb al een E350. Maar, als je tijd/geld/ruimte hebt dan is de SynthTech E370 misschien ook wel de moeite waard, een beest van een module.

Dus jij bent diegene die hem voor mijn neus hebt weggekaapt ;)

ik weet niet waarover je het hebt,de VS die ik heb stond nergens te koop aangeboden.

Hij is zo goed als nieuw en ik heb er meteen een oled display ingezet.

Attachments

• Prophet VS-02.jpg
    Prophet VS-02.jpg
    43,2 KB · Bekeken: 140
minste ik zou vrijgeven gaan al de dealers hier als strontvliegen erop af dus dat doe ik liever niet

minste ik zou vrijgeven gaan al de dealers hier als strontvliegen erop af dus dat doe ik liever niet

Komt hij dan van vintageworks, die heeft mijn een aantal weken geleden een VS keys aangeboden voor 4250 € wat ik een lachertje vond :D

neen,ik heb hem 2000e betaalt incl verzending :)

4250!!, blijkbaar willen er snel rijker worden haha,zal ni lukken denk ik met een VS

Heb 2000e betaalt incl verzending :)

Als hij mint is is dat een hele schappelijke prijs :okdan:
Veel plezier ermee egres, ik denk dat je een hele goede beslissing hebt genonen om de VS aan te schaffen.
Heb recenties gelezen van gasten die hun JP-8 en P5 (in)ruilden voor een VS en er geen moment spijt van hadden.
Geweldige klank, ben nog steeds zoekende maar ga er niet (meer) de hoofdprijs voor betalen, 2750 is echt het maximum. :?

De ESQ1 en SQ80 hebben geen wavetables waar door je kunt scrollen zoals bij de PPG en Microwave. Hij heeft alleen single cycle samples.

Klopt maar je hoeft er niet door heen te kunnen scrollen voordat je het een wavetable synth mag noemen.

Ik noem trouwens nog effe de k2000. Handmatig kan je door het 'tembre' heen scrollen. Kan je niet automatiseren.

Maar je kan er wel echt te gekke geluiden mee bakken.

Back