Nieuwe beat, Inpute gevraagd

LSDnX

Nieuwkomer
Heey yo, Ik ben LSD'nX
ik maak al 3 jaar muziek, en vind het hartstikke tof.
Inmiddels al een klein netwerk opgebouwd.
Daarmee heb ik het heerlijk druk.
elke dag bezig met muziek.
Dit is een nieuw beat die ik vandaag online heb gezet.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?

er komt nog een gemasterde versie.

bedankt voor de moeite,

Groet

LSD'nX

Last edited by a moderator:
wel n lekker beatje
mag nog wat meer varieren vind ik
dat stereobeeld met die kicks aan 1 kant vind ik n beetje storend.
beetje scheel is ie zeg maar :D
hij is ook net een tikkie rommelig qua timing. dat mag natuurlijk, maar hij funkt er net niet helemaal lekker door

Ik snap niet zo goed wat je wilt met dit muziekstuk.
Waar is het voor bedoeld?
Dansvloer? Huiskamer? Coffeeshop?

Het luistert niet lekker weg.
Die hihats doen pijn in mijn oren.
Het is eentonig er gebeurt weinig spannends.
Muzikaal, wat melode betreft is het nogal vlak.
Het grooved niet, het rocked niet maar het is ook geen lekker achtergrond muziekje.

Ik zie eigenlijk helemaal geen toepassing hiervoor.
Behalve dat je iemand ermee wilt irriteren ofzo, daar ben je in elk geval rijkelijk in geslaagd 8D

Ik vond hem zo slecht nog niet ! De bass en de percussie waren dik in orde.. Een beetje repetitief, wat wel. Alleszins veel succes ermee.. En post hier af en toe maar een trackje, feedback kan nooit kwaad. ;)

Mensen met wansmaak zijn er genoeg hier op het forum.
Er gaat hier geen waardeloos brouwsel voorbij waar positieve reacties op komen.
Mensen zonder enig talent worden aangemoedigd om vooral door te gaan.
Wees eens eerlijk en zeg wat je er echt van vindt.
Verder is het wijs om elke reactie een beetje te relativeren en met een korrel zout nemen ;)

het heeft wel iets freakies hoor, lekker debiel en raar, ik vind dat dat wel aangemoedigd mag worden (juist dan want als het helemaal perfect zou klinken zou er weinig aangemoedigd hoeven te worden ;) )

maar het is nogal extreem gaar qua geluid, het klinkt alsof het is opgenomen met een gare minijack kabel in een of ander chinees aliexpress mp3 boombox...Die hoge frequenties zijn nogal para op de hersenen en bassdrums pannen in het stereobeeld is ook beetje gevaarlijk. Valt dat uberhaupt nog te masteren? ik zou hem proberen nog ff goed af te mixen op een beetje OK'e speakers en de bassdrum centraal houden in het stereo beeld.

Ik kan me voorstellen dat als je aan de crack bent en je neemt dan wat LSD dat je er dan misschien wel op kan spacen maar waarschijnlijk beland je dan toch in een 'bad trip'. Tot zover mijn Inpute.

Iedereen hartelijk bedankt voor jullie feedback.
Ik ga er mee aan de slag.
Ik mix nu op een oud hifi setje,
ik ga binnenkort mijn genecelecs neer zetten.

Fatclap, je bent een held!:halleluja

met eerlijkheid en zware kritiek kom je het verste

Ik vind dat de ritme in de beat niet helemaal goed loopt
Ik welke maat heb je deze beat gemaakt 4x 6x 8x of 16x?

oneven getallen zijn moeilijk in de muziek wereld te gebruiken in een loop
dan moet je echt pro zijn als je dat lukt, om lekker te laten klinken

De timing van de breaks op bepaalde momenten kloppen ook niet helemaal

Ik denk persoonlijk dat bepaalde rappers niks van de timing snapt!! om hier mee te spitten

En het woord TALLENT?
Ze zeggen toch als tallent moet je geboren worden

Als je in een tentje leeft zonder enige gereedschap en hulp om je tallenten te laten zien wordt het moeilijk he?

een tallent noem ik pas als je een kind van 3 een keybord geeft en zo iets speelt uit niets!! zonder enige ervaring

Of een kind van 3 een microfoon geeft en zo zonder ervaring zo iets zingt waar je kippenvel van krijgt!!!

Je hoeft toch toch niet de beste te zijn als je muziek maakt?

Echt een lozer mentaliteit vind ik dat
Ik kan super goed zingen maar ik ben heel lelijk en dik met pukkels op mijn kop jij bent geen tallent!!!! omdat het hele plaatje niet klopt??

Maar daarom moet je wel kunnen verwachten dat je harde feedbacks kunt krijgen waar je wat van kan leren
Zeggen klinkt mooi kom je ook niet verder
als het eten niet lekker smaakt krijg je ook gezeur van mensen waar je uren mee bezig was

Laatst gewijzigd:
Ik kan me voorstellen dat als je aan de crack bent en je neemt dan wat LSD dat je er dan misschien wel op kan spacen maar waarschijnlijk beland je dan toch in een 'bad trip'. Tot zover mijn Inpute.

Iemand beoordelen op zijn account naam? is dat een feedback???
jij kan je idd beter gewoon stil houden verstandig!!! idd!!!
beter dan onzin praten!!!

Laatst gewijzigd:
Back