Doe jij ook optredens? Je bent wel er wel serieus mee bezig ook.. Ik luister net op je soundcloud.. lekker tracks man!! maar ik hoor weinig gitaarwerk volgens mij
Ik heb jouw tracks gisteren gehoord en daar zitten een paar waanzinnig goeie bij, de sax klinkt super en je stem is ook top. Mocht ik nou eens een idee hebben voor een track met zang? Mag ik jou dan vragen om eventuele samenwerking?
Kwam hier door Winter in America, had deze gemist op de een of andere manier.
Let her down easy kon ik niet maar prachtig zeg, je speelt en zingt het erg mooi!
Je vindt fingerpicking style mooi om te doen lees ik, vind ik zelf ook heel fijn om te luisteren!
Hey Dre, je hebt zeker een punt. Zoals in de aankondiging.. ik had een simpel boxje om de balans iets beter te maken.. Ik ben nog opzoek naar de ideale manier om op te nemen. Heb vorig jaar ook met een U87 opgenomen maar dan moet je een hoofdtelefoon op want zo'n condensator pikt alles alles op. Check dit berichtje https://www.synthforum.nl/forum/muz...er-in-america-op-gitaar?p=3800915#post3800915
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.