Nieuwe songtracks

Robi

Hega
Hierbij heb ik weer even wat nieuwe songtracks bijgesloten.
Deze moeten nog wel verder uitgewerkt gaan worden.

Heb zeker wel behoefte aan input en meningen, adviezen, tips etc zijn van harte welkom!

Attachments

• Instrumentale track-2.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 111
  • Try-13.mp3
    4,3 MB · Bekeken: 117
Ik hou er wel van, klinkt zeer mysterieus.
Deze soort van muziek zou in een film kunnen gebruikt worden.
Nog een beetje verder uitwerken , je bent goed bezig Robi. 8)
mvg

Lekker bezig Robi, in het laatste track hoor ik wat clipping in het begin in de bas klopt dat? Verder best een leuk stukje muziek, heeft wat mysterieus, voor in een scifi film ofzo. Als ik mijn ogen dicht doe zie ik wat ruimtevaartschepen voorbij vliegen in de ondergaande zon. Halverwege heb je een soort break met een sweep waarin het nummer in principe weer opnieuw begint, die sweep zou ik aan het einde doen ofzo. Breekt af aan het gevoel. Verder ga zo door, goed bezig!

Bedankt voor jullie reacties, Krek en Gloomer.
Ga er zeker nog aan werken.

Heb trouwens nog weer een nieuwe songtrack bijgesloten (try-11, nog titelloos).
Deze heeft eigenlijk beetje hetzelfde probleem, met het lead-achtige gedeelte (beetje gitaar-achtig).
Ben ook wel weer benieuwd naar meningen, adviezen etc.

Attachments

• Try-11.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 110
Robi, wat of welke is jou opleiding in de muziek ?
mvg

Songtrack? Waar is die zang dan? :-P

Verder wel n prettig trackje! :-)

Songtrack? Waar is die zang dan? :-P

Verder wel n prettig trackje! :-)
Met heel veel fouten.
Vals , verschillende toonaarden door elkaar die niet passen , ik snap het niet , sorry hoor .
mvg

Met heel veel fouten.
Vals , verschillende toonaarden door elkaar die niet passen , ik snap het niet , sorry hoor .
mvg
Soms is het spelen met mogelijkheden die ons muzikale spectrum eventueel kan uitbreiden, niet een reden om een chagrijnige reactie te plaatsen.. :-p

Soms is het spelen met mogelijkheden die ons muzikale spectrum eventueel kan uitbreiden, niet een reden om een chagrijnige reactie te plaatsen.. :-p
Dat heeft niks met spectrum te maken ,

Bent jij eerlijk of hoor jij dat ook niet ,
Komaaan zeg AUB
Als je dat goed vind , OK
Ik heb mijn mening.

Dat heeft niks met spectrum te maken ,

Bent jij eerlijk of hoor jij dat ook niet ,

Persoonlijk houd ik meer van opbouwende kritiek.. Ook al ben ik qua tracks produceren maar een beginnertje.. Van de "industrie" heb ik tot nu toe eigenlijk vooral leuke reacties gehad... En die mag ik u ook weleens aanraden... :-P

Persoonlijk houd ik meer van opbouwende kritiek.. Ook al ben ik qua tracks produceren maar een beginnertje.. Van de "industrie" heb ik tot nu toe eigenlijk vooral leuke reacties gehad... En die mag ik u ook weleens aanraden... :-P
Vals is vals , zo simpel is het .
Daar kan je toch niet omheen , AUB zeg komaan.
mvg

Vals is vals , zo simpel is het .
Daar kan je toch niet omheen , AUB zeg komaan.
mvg

Oh, kan best zijn hoor...
Maar kunt u zich dan niet beter richten tot de producer van deze track... :-)

Ben qua songtracks produceren ook nog steeds redelijk beginnend.
Het probleem is ook dat je niet echt gecorrigeerd kunt worden als je in je eentje muziek maakt (in een band is dit trouwens alweer heel anders).
Dan loop je soms tegen bepaalde (knullige) fouten aan.

Back