Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
wow, dank je wel K-man ! :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hey Lebard Guan, dank je wel voor deze zeer lovende woorden, ik word er stil van.
Vind je dat nu echt ? Jij als super professioneel ?
Heb je mijn wav-versie van Crisis De Octubre al laten horen aan EMI en Virgin ? Ik ben nog steeds bezig met het te registreren, mar het is zo moeilijk.. Ik kan je wel al de unieke code doorsturen als je wil..
Met hele vriendelijke groeten,
Gloom![]()
Gloomer - March Toward A World Government - Instrumental / EDM
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-march-toward-a-world-government-instrumental-1
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-march-toward-a-world-government-instrumental-1
Ik was aan't dromen, terwijl stond de gesproken versie van dit lied op. Mijn droom en de muziek pastten perfect samen.. Toen werd ik wakker en dacht ik : ik ga er een instrumentale versie van maken. Ik vind hem goed gelukt.
Wat vinden jullie ervan ?![]()
Vanwege "artistieke redenen"? :-)Virgin vind het niet goed genoeg , Waarom , dat weet ik niet ?
Vanwege "artistieke redenen"? :-)
Ze weten niet wat ze missen. Hopelijk is er even naar geluisterd, dat is iig een begin!
Ja dat vind ik echt en jou nummer is al een tijdje weg naar EMI , Virgin vind het niet goed genoeg , Waarom , dat weet ik niet ? Ik wacht op een antwoord van EMI , bewaar jou code goed . OK.
Blijven verder doen zoals je nu bezig bent , gewoon simpel, je hebt het gewoon.
Respect hoor man , echt waar en als ik kan ga ik jou helpen .
mvg
Als je begrijpt wat ik bedoel..
wow jan, hoe je je telkens weer weet te overtreffen. niet in de zin van dat je andere nummers minder zijn, integendeel, maar dat je een geheel andere sfeer neerzet, in een prachtig geluidenrijk. hoe je je nummers naar je gvoel draait. verrassende en zeer mooie track, jan!

Vanwege "artistieke redenen"? :-)
Ze weten niet wat ze missen. Hopelijk is er even naar geluisterd, dat is iig een begin!

Dikke track "March Toward ..." , superknap.
Ik maak ook nummers die er net niet door kunnen, ik ben niet heilig, snap je ?
mvg