Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Deze vind ik wel lekker. Goeie drums. Misschien wel een beetje te veel sounds op elkaar gestapeld hier en daar, maar het gaat net. Iets korter had van mij ook gemogen voor de spanningsboog.

Misschien dat ik het zelf nog net iets toffer zou vinden als het net iets minder 4x4 was, een beetje à la Way Out West. maar dit is ook al best pruimbaar. :)

Hey Stupide, hartelijk bedankt voor je eerlijke commentaar.

Ja, ik heb daar echt problemen mee, die 4x4.. Ik ken niets anders. En als ik eens geen 4x4 gebruik, dan is't vast een kicksample. Kan jij me hierbij niet een beetje helpen ? Iets anders dan 4x4 maar dan wel voor op te dansen ? Zou leuk zijn aan verandering toe te zijn.

Thanks man !! :okdan:

Gloomer, serieus hoor , jij bent hier de beste op dit forum , punt andere lijn .
Zeeeeeeeeeer goed . :halleluja:halleluja
mvg

Hey Lebard Guan, dank je wel voor deze zeer lovende woorden, ik word er stil van.

Vind je dat nu echt ? Jij als super professioneel ?

Heb je mijn wav-versie van Crisis De Octubre al laten horen aan EMI en Virgin ? Ik ben nog steeds bezig met het te registreren, mar het is zo moeilijk.. Ik kan je wel al de unieke code doorsturen als je wil..

Met hele vriendelijke groeten,

Gloom :okdan:

Hey Lebard Guan, dank je wel voor deze zeer lovende woorden, ik word er stil van.

Vind je dat nu echt ? Jij als super professioneel ?

Heb je mijn wav-versie van Crisis De Octubre al laten horen aan EMI en Virgin ? Ik ben nog steeds bezig met het te registreren, mar het is zo moeilijk.. Ik kan je wel al de unieke code doorsturen als je wil..

Met hele vriendelijke groeten,

Gloom :okdan:

Ja dat vind ik echt en jou nummer is al een tijdje weg naar EMI , Virgin vind het niet goed genoeg , Waarom , dat weet ik niet ? Ik wacht op een antwoord van EMI , bewaar jou code goed . OK.
Blijven verder doen zoals je nu bezig bent , gewoon simpel, je hebt het gewoon.
Respect hoor man , echt waar en als ik kan ga ik jou helpen .
mvg

Gloomer - March Toward A World Government - Instrumental / EDM

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-march-toward-a-world-government-instrumental-1
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-march-toward-a-world-government-instrumental-1

Ik was aan't dromen, terwijl stond de gesproken versie van dit lied op. Mijn droom en de muziek pastten perfect samen.. Toen werd ik wakker en dacht ik : ik ga er een instrumentale versie van maken. Ik vind hem goed gelukt.

Wat vinden jullie ervan ? 8)

wow jan, hoe je je telkens weer weet te overtreffen. niet in de zin van dat je andere nummers minder zijn, integendeel, maar dat je een geheel andere sfeer neerzet, in een prachtig geluidenrijk. hoe je je nummers naar je gvoel draait. verrassende en zeer mooie track, jan!

Vanwege "artistieke redenen"? :-)

Ze weten niet wat ze missen. Hopelijk is er even naar geluisterd, dat is iig een begin!

Ik maak ook nummers die er net niet door kunnen, ik ben niet heilig, snap je ?
mvg

Ja dat vind ik echt en jou nummer is al een tijdje weg naar EMI , Virgin vind het niet goed genoeg , Waarom , dat weet ik niet ? Ik wacht op een antwoord van EMI , bewaar jou code goed . OK.
Blijven verder doen zoals je nu bezig bent , gewoon simpel, je hebt het gewoon.
Respect hoor man , echt waar en als ik kan ga ik jou helpen .
mvg

Eindelijk tijd om te reageren..

Jazeker, ik zal die code goed bewaren. Dank je wel voor je super leuke woorden, en bedankt voor mij te steunen. Virgin ? Ja, 't zal niet bijzonder genoeg zijn, OF ze hebben wat filmpjes van me gezien op Youtube 8D Als je begrijpt wat ik bedoel..

Thanks m8 ! :)

wow jan, hoe je je telkens weer weet te overtreffen. niet in de zin van dat je andere nummers minder zijn, integendeel, maar dat je een geheel andere sfeer neerzet, in een prachtig geluidenrijk. hoe je je nummers naar je gvoel draait. verrassende en zeer mooie track, jan!

Prachtige commentaar Arjan, dank je wel, van harte.. en dat er wat meer mensen naar jouw nummer mogen luisteren, want die is ook wel beestig goed ! Cheers buddy ! :)

Vanwege "artistieke redenen"? :-)

Ze weten niet wat ze missen. Hopelijk is er even naar geluisterd, dat is iig een begin!

Dat is inderdaad een begin, beste Bohemen, ik ben Lebard Guan zeer dankbaar.. Haha, "artistieke redenen", ik denk dat ik je begrijp :)

Thanks man !!

Dikke track "March Toward ..." , superknap.

Superknappe commentaar spdk, ik ben je erg dankbaar voor te luisteren en de mooie comment.. fijne avond nog, cheers :okdan:

Ik maak ook nummers die er net niet door kunnen, ik ben niet heilig, snap je ?
mvg

En zeggen ze dan nièt wat eraan scheelt dan ?

Dank jullie allen voor de heerlijke feedback en de grote steun !! :halleluja

Ze zeggen dan dat er geen markt voor is .
mvg

ja, dat bekende standaardzinnetje.. balen zeg, maarja ik heb een mooie springplank gevonden door jou te leren kennen. Misschien maak ik wel eens een nummer dat ze wel zien zitten om uit te brengen. We doen stille voort. Bedankt man ! :okdan:

bedoel je dat ge-growl ? Neen, dat is een Monster sample pakket dat ik heb gekocht onlangs.

Dank je wel voor de leuke commentaar, apprecieer ik van harte ! :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back