Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vind het altijd zo druk jouw muziek, ook deze track. Ook de vocalen in deze track voegen niks toe en vind ik tien keer niks, sorry.

Maar toch als ik naar jouw muziek luister heb ik altijd het gevoel van "het klopt deze muziek!" Ook al vind ik het te druk...

Ik vind het altijd zo druk jouw muziek, ook deze track. Ook de vocalen in deze track voegen niks toe en vind ik tien keer niks, sorry.

Maar toch als ik naar jouw muziek luister heb ik altijd het gevoel van "het klopt deze muziek!" Ook al vind ik het te druk...

Hey Child of arT, thanks a lot man, van harte.. Mooie feedback thans. Ja, het is altijd druk hé.. Ik denk dat dat komt door mijn metal-invloeden.

De vocalen, ik krijg thans mooie kritiek daarop. Ze passen PERFECT bij het plaatje, het geheel. Wat ie zegt is heel frappant.

Dank je wel voor je bezoekje, ik apprecieer het van harte.

Groetjes en een fijne week !

Gloom ;)

Klinkt lekker duister, deze recentste track.
Vind ook de vocalen wel prima; past goed in het geheel.

Zonder homo-referenties : Ik vind je een lieve jongen ! Altijd zo mooi geformuleerde commentaar geven op mijn muziek.. awesome gewoon ! Dank je wel Robi :)

Ben heel erg blij dat je'm goed vindt !

Wat er in mijn optiek aan schort is dat het niet erg is om het druk te maken in je mix, maar dat er geen lucht in je track zit. Tussen de vele heftige geluiden pas makkelijk wat leegte zodat je kan horen welke kant er op geduwd wordt. Nu zijn het een hele hoop demonen die maar blijven prakken, is niet zo fijn om op te dansen.

GLOOMER - YOU HELP ME DOWN / DARK DUBSTEP

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-you-help-me-down

Sometimes, certain people appear in your life, out of the blue. They want to be your friend. But after a while you feel very bad with their company. Slowly they infiltrate in your existence and slowly they make you feel rotten. Beware, because they are Illuminati (Elite) and they just want to see you suffer and die slowly. A dark dubstep track made in FL-studio 12.5. Please enjoy !

Weer een andere stijl van Gloomer, wat vinden jullie ervan ?

Dank bij voorbaat ! 8)

klinkt érg goed, jan! lekker duister, zoals al opgemerkt, alles past precies in elkaar, lekker overdonderend!

Hey Arjan, heel erg bedankt voor deze leuke feedback, en bedankt voor de like.. ben blij dat je hem leuk vindt. Btw, ik heb je mail gehad.. Ik ga zo spoedig mogelijk naar je nummers luisteren en feedbacken. Thanks makkertje :luv:

Hey, ik heb een filmpje van "Eden" gemaakt en op Youtube gezet.

Wat vinden jullie ervan ?

https://www.youtube.com/watch?v=Pzdl_A2_NW0

Met dank 8)

erg mooi, erg mooi, jan. ik houd het simpel. ook bizonder dat er spraakzang is, fluisterend, in het duits (een taal waarvan ik houd). past er perfekt bij.

de sfeer is bizonder.

mooie kritiek Arjan, dank je wel man.. Zeg, ik heb je 3 nummers die je me doorstuurde al geluisterd, maar ik heb nog niet de kans gehad om "deftig" te antwoorden.. die heb je nog van me te goed.. :okdan:

GLOOMER - YOU HELP ME DOWN / DARK DUBSTEP

Sometimes, certain people appear in your life, out of the blue. They want to be your friend. But after a while you feel very bad with their company. Slowly they infiltrate in your existence and slowly they make you feel rotten. Beware, because they are Illuminati (Elite) and they just want to see you suffer and die slowly. A dark dubstep track made in FL-studio 12.5. Please enjoy !

Weer een andere stijl van Gloomer, wat vinden jullie ervan ?

Dank bij voorbaat ! 8)

Dikke like!!!!!!!

GLOOMER - DIANE'S GIANT / POLITIEK

"A policeman confessed on his deathbed that he was the notorious leader of a deadly Belgian gang.
Before he died, the officer told his shocked brother that he was one of the ‘Crazy Brabant Killers’ that killed 28 people in a string of robberies in the 1980s.
Officials on Monday confirmed reports that detectives have been working on a new lead for months, and were optimistic about finally identifying the group, which is also called the Nivelles Gang.
The gang’s bloody, three-year spree has long fuelled conspiracy theories involving right-wing plots and official cover-ups during the Cold War era.
It had members dubbed ‘The Giant’, ‘The Killer’, a getaway driver known as ‘The Old Man’ and possibly other accomplices.
The gang terrorised towns the in Brabant province around Brussels, staging more than a dozen raids – often on supermarkets, where they would gun down customers, staff and even children.
In 1985 they burst into a shop wearing grotesque face paint and disguises before killing eight people.
Then, they vanished as they had appeared three years earlier. On the weekend a man told broadcaster VTM that his brother, a retired policeman in Aalst near Brussels, confessed as he lay dying two years ago that he was the tall suspected ringleader of the gang – the one known as ‘The Giant’.
‘In the beginning I was in denial because I really struggled with it,’ the unnamed man sobbed on camera. ‘But today I can say formally that this is my brother.’
Newspapers published archive photo-fits from the 1980s ‘wanted’ posters that once papered the country, along with off-duty snaps of the towering, bespectacled former special forces gendarme.
‘I hope for the relatives of hte victims that we can close this chapter soon,’ Interior Minister Jan Jambon said on Monday.
Ministers have convened investigators to review the new evidence."
Source: MetroUK
An explicit track made in FL-studio 12.5, please enjoy !
:)

Wat vinden jullie ervan ? Kan er iets beter ?

Met dank :)

Zomaar even voor de fun vermelden.. de statistieken van Soundcloud even gekopieerd, dit is de top 5

Netherlands
4,588

United States
3,882

Belgium
1,121

Canada
909

United Kingdom
829

De rest van de luisteraars komen uit Germany, France, Norway, Australia, Czech Republic,
Austria, Finland, Switzerland, Mexico, Russian Federation, Greece, Japan, Spain, Sweden, Brazil, Italy, Romania, Malta, Poland, Slovakia, Denmark, Armenia, Hungary, Croatia, Portugal, Indonesia, Argentina, Ukraine, India, South Africa, enz.. enz..

En nog een leuk weetje : de meeste luisteraars komen van Synthforum !!

Diegene die het meeste naar me luisteren komen uit ZWOLLE :halleluja

Dus, allen van harte bedankt om zo massaal naar Gloomer te luisteren :kroon:

Netjes hoor gloom?
Maar op een duur wordt het te druk vind ik hoor?
af en toe ff een pauze
bijv ongeveer op 3.00 ff een kleine break pauze en dan weer alles open
Die kleine dingen verandert totaal de bloei in een track en wordt de flow en opbouw heel anders
Net als een tulp die langzaam vroeg in de morgen open klapt in elke timing en momenten moet je gebruik van maken
Langzaam opbouwen
Maarja het is makkelijk om te oordelen bij een ander
Bij mij zelf met mijn eigen tracks valt een fout in opbouw minder snel of helemaal niet op
en bij een ander wel weer raar maar bij mij echt waar
Maar dat zijn kleine dingen die misschien wel weer erg van belang zijn
Netjes gloom deze track heeft een nieuwe karakter echt totaal anders wat ik eerst hoorde goed bezig!!!!!!!!!!!
Elke dag leer ik nog steeds iets vooral als ik project maak en gelijk opgewonden wordt om het hier te laten horen (FOUT)
Beter op bed gaan slapen en dan in de morgen met een bak koffie weer opnieuw luisteren dan hoor ik in een keer de geluiden die totaal niet goed zitten die ik de dag er voor niet opgemerkt had

Dat had ik vandaag ook met het laatste waar je het over had harrewarre.
Gisteren een nieuwe track afgemaakt en vandaag weer eens geluisterd.
Toch nog een effect en subtiele automation toegevoegd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back