Nog meer blauwe MPCs

Origineel geplaatst door Chinetti
Zie je het al voor je dat je de hele dag naar een sequencer moet kijken die je lelijk vind? Dan verf ik 'm liever, en als ik deze foto's bekijk snap ik dat het nog prettiger kan dan dat mooie gebroken wit van de oude akai's.

Nee das lekker boeiend. Sjnonge jongen ik kijk dag en nacht naar de grijze 2000. En eigelijk kiik ik alleen naar display.
Hee maar brian, voor live is het misschien wel cool om de MPC1000 met je Laptop te combineren.
Dan kan je em als sequencer gebruiken voor je softsynths. En dan kan je lekker met de pads de tracks aan/uit zetten.
Misschien koop ik em ook wel. Dan kan ik optreden met zowel een 2000 en 1000. Dan kan ik zonder het wisselen van sequences tegelijk over 16*8 = 128 pads beschikken en over 8 uitgangen. Cool!

Origineel geplaatst door falafelbiels
Als ik een 3000 had, kon ik daar betere hiphop mee maken dan met de 2000 die ik niet heb... Maar dat bedoelde die gozer niet natuurlijk, hij had het over de zijnesne. Maarreh, mooie kleuren en grote namen? tjongejonge...:Z

Kleuren en grote namen passen wel goed bij elkaar :D

Wanne klets war!

Ben overigens wel benieuwd hoe die filters van de mpc1000 gaan klinken. En over de laadtijd van de flash-rom kaart, ben daar ook wel benieuwd naar.

Origineel geplaatst door Chinetti
Weer een rede om een MPC 1000 te kopen. Telt lekker op zo.
Dit zijn allemaal MPC-3000s...

gewijzigd, omdat er off topic spul over hiphop in stond...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dit zijn allemaal MPC-3000s...

Joh? Ik bedoelde alleen dat het fijn is te weten dat je ook wat moois kunt maken van een MPC, getuige deze foto's van MPC 3000s. Blauw is niet mijn favoriete kleur, ik vind de nieuwe mpc's echt oprecht lelijk.Overigens was de MPC 4000 ook een lelijkerd. En in het algemeen vind ik heel die 'groove-gear' look niet om aan te zien. Is allemaal natuurlijk psychisch en volledig te verwaarlozen, maar aangezien deze topic over kleurtjes gaat...

Laatst gewijzigd:
Nu is het natuurlijk wachten to we de eerste
ge'mod'de ziekenhuis grijze MPC1000 zien.

:D

Die Blauwe MPC-2000 is wel errug gaaf... Ik twijffel wat ik liever zou willen hebben; zo'n Wolf-in-schaapskleren-zoekenhuis-kleurensetje had ook wat. De MPC-4000 was al het soort apparaat waarvoor je je kamer op slot deed zodat niemand er tegenaan hoefde te kijken, maar blijkbaar hebben ze in het blauw een overtreffende trap gevonden.

Voila,

bijna voltallig:

de blauwe MPC4000, MPC2000XL, MPC1000, MPD16, MFC42 en Decabudy.

Weet iemand toevaliig wat het 7de blauwe doosje op de foto is?

koh_blue01.gif

Close-ups van de MPD16 en de DPS24:

mpd16_01b.gif

dps24_02s.gif

Origineel geplaatst door enyo-dog
'k vind al die kleurtjes ook niet mooi maar sommige die op forat staan wel :)

bijv die verchroomde mpc3000 met rooie randen van mel-man of die zwart met rode mpc4000,

maar op forat is wel te zien dat de mpc3000 het meest gewild is :) 8~ 8o :P :W :luv: :duivels: ..... :)

ff een pic van de mpc3000 met mel-man

MPC326.jpg

wow dees eigenlijk best wel mooi ..
vind die blauwe trouwens ook niet lelijk
maar dees is we erg cool met dat houten en chroom .. erg cool

Origineel geplaatst door MadR
wow dees eigenlijk best wel mooi ..
vind die blauwe trouwens ook niet lelijk
maar dees is we erg cool met dat houten en chroom .. erg cool

Dan vraag ik me toch af, Als de meneer op de foto ... laten we zeggen.... Een blanke Yup was geweest? hoe koel was hij dan geweest?

Origineel geplaatst door bazziman
Ik vind dat blauw eigenlijk wel prettig er uit zien. Alleen raar dat alleen de 1000 rode accenten heeft en de andere niet.

Hoe duurder hoe minder accenten?

Origineel geplaatst door ><i
Dan vraag ik me toch af, Als de meneer op de foto ... laten we zeggen.... Een blanke Yup was geweest? hoe koel was hij dan geweest?

'k Zou zeggen photoshop je eigen hoofd dr eens op??? ;) :duivels:

geintje!

'k Denk dat het dan een nerd was geweest, meer in de zin van iemand die zijn PC ombouwt met zo'n raampje erin en blacklights enzo. Zo'n GTI computer als het ware.

-C-

Origineel geplaatst door ><i
Dus eigenlijk is die stoere donkere meneer een NERD! met een GTI MPC!

zo kan je hem noemen ja, hij produceert trouwens ook tracks voor dr.dre en samen met dre.

Origineel geplaatst door r.5

Weet iemand toevaliig wat het 7de blauwe doosje op de foto is?

Zou t niet een voet controlled filter kunnen zijn?

Origineel geplaatst door mikemix
Dat kan mij nou echt geen f*ck boeien, van mij part staat Pino er ook tussen....

vandaar ook dat blauwe?

Back