Fatar
Drum Pad?
Ik heb deze te koop zien staan en ff een tweetal demo''s geluisterd op vintagesynth. ik heb hier misschien wel belang bij en wou ff vragen wat hier de mening van is van de kenners. Waar het mij om ging met deze bak is de trommels. De Conga's, Bonga's en Toms enz. Ik zou nog tribal geluiden eigenlijk en de demo's doen me twijfelen over de aanschaf. Hij wordt ook gewardeerd op vintagesynth, maar daar prijzen ze naar mijn mening alles zowat de lucht in. Het volgende lijstje wil ik hierover graag weten.
a. Zijn de geluiden goed (de demo's op vintagesynth kunnen ook opgeleukt zijn, geen idee)
b. De midi toestand. Is dit in orde.
c. Zijn er bepaalde mankementen met dat ding. Rommel die snel kapot gaat of Outputs die niet goed zijn, enz.
d. Wat is een redelijke prijs voor dat ding in euro's (vintagesynth zegt 200$)
e. Heeft dat ding nu wel of niet geheugen om bijv program's op te slaan.
Ik zoek dus een bak voor tribal geluiden (drums enz) is dit een goede bak daarvoor of heeft misschien iemand een beter alternatief..
Gaarne tonnen aan reacties
thnx, Fatar
a. Zijn de geluiden goed (de demo's op vintagesynth kunnen ook opgeleukt zijn, geen idee)
b. De midi toestand. Is dit in orde.
c. Zijn er bepaalde mankementen met dat ding. Rommel die snel kapot gaat of Outputs die niet goed zijn, enz.
d. Wat is een redelijke prijs voor dat ding in euro's (vintagesynth zegt 200$)
e. Heeft dat ding nu wel of niet geheugen om bijv program's op te slaan.
Ik zoek dus een bak voor tribal geluiden (drums enz) is dit een goede bak daarvoor of heeft misschien iemand een beter alternatief..
Gaarne tonnen aan reacties

thnx, Fatar
Ik zit net naar de thread te kijken van de nieuwe electribe en de audio demo's de beluisteren. Ik wil hem alleen nog testen, maar wat een bak zeg.