Focusrite SPDIF splitten naar achterkant rack

synthkey

Stamgast
Hallo,

Voor mijn Live setupje wil ik de inputs/outputs van de DI, Headphone amp en Focusrit achterin m'n case maken. De Focusrite heeft 6 outs, waarvan de laatste 2 in SPDIF worden uitgestuurd, hoe kan ik het SPDIF signaal omzetten naar 2 analoge outputs aan de achterkant van m'n case? En is de USB input te verlengen naar de achterkant alswel de midi in / out?

2485c47cd81890fcb908db2face904f3.png

25c1fa62a54ab6543aa66db9baf2a6bb.png

Zowel voor midi als voor USB bestaan er standaard d-hole chassisdelen. De USB kan gewoon aangesloten worden met een kabeltje ertussen maar de midi's moet je nog wel aan het chassisdeel solderen.

Van spdif naar analoog uit zal er een DA converter tussen moeten, maar kan vervolgens ook gewoon naar jack chassisdelen of doorgangsadapters.

midi chassisdeel
usb chassisdeel (draaibaar)
jack doorgangsadapter

Zowel voor midi als voor USB bestaan er standaard d-hole chassisdelen. De USB kan gewoon aangesloten worden met een kabeltje ertussen maar de midi's moet je nog wel aan het chassisdeel solderen.

Van spdif naar analoog uit zal er een DA converter tussen moeten, maar kan vervolgens ook gewoon naar jack chassisdelen of doorgangsadapters.

midi chassisdeel
usb chassisdeel (draaibaar)
jack doorgangsadapter

Thnks voor de links!
Zou ik zo'n convertertje gewoon uit china kopen? Wel goedkoop maar het hoeft maar een keer gemonteerd te worden en dan blijft het er in zitten.

Back