Synton Syrinx Synthesizer

Pepertje

Ouwe rot
Ongetwijfeld al gespot door menigeen hier vermoed ik, en al de vraagprijs van €4000,- geboden, maar wie weet zijn er wel mensen die hem absoluut willen hebben en er nog wel meer voor over hebben (al kun je met dat geld toch wel erg veel leuke dingen denk ik dan bij mijzelf: https://link.marktplaats.nl/m1156622754

Leuk ding en je kunt er aparte sounds uithalen.
Ook al is hij ultra zeldzaam (vooral de titanen versie die ik ooit had), niet meer waard dan 1500 euro.
Als je voor deze synth bereid bent om zulke bedragen (vraagprijs) te betalen zwem je in 't geld of ben je knettergek.

Titanen versie, was dat niet die roze ?
Hoeveel zouden er daarvan zijn gemaakt ?
Zou voor 4000+ euro proberen een synton modulair te vinden
Heb je de filters en nog veel meer

Zo te zien aan de advertentie zijn er een paar trollen aan het bieden , ineens van 2 naar 4 duizend etc...

Niks mis met die prijs. Hoeveel titanen Syrinxen zijn er eigenlijk?

D'r mist wel een kapje van een slider in het midden boven aan. Ik weet niet of die nog te vinden zijn?

Titanen versie, was dat niet die roze ?
Hoeveel zouden er daarvan zijn gemaakt ?

Hoeveel titanen Syrinxen zijn er eigenlijk?

Op mijn ex titanen Syrinx na heb ik er bij een forummember ook één zien staan, dus zeker 2;)
Maar zonder gekheid, volgens de info die ik ERGENS heb gelezen werden ze (Syrinxen) in batches van 4 of 8 stuks gemaakt, er zijn dus 4 of 8 titanen Syrinxen in omloop.
Rose, nee, meer licht paars, titaan is het ook niet :eureka:

Leuk dat Felix Visser weer met iets nieuws op de proppen komt en niet stil achter de geraniums gaat zitten om te denken aan voormalige successen.
Maar helaas geen re-issue van de Syrinx.

Leuk
Is er niet ooit zoiets ongeveer van yamaha geweest in hun orgels ?
Dat met die links rechtsuitslag
En de ondes martenot , zeer veel vroeger...
Die gevoeligheid over de lengte van de toets , vind ik qua speeltechnidk eigenlijk nog interessanter en waarschijnlijk makkelijker aan te leren
Zou het graag eens willen uitproberen

D'r mist wel een kapje van een slider in het midden boven aan. Ik weet niet of die nog te vinden zijn?

Tegenwoordig met een 3D printer goed na te maken.
Kost wel wat maar als je 4K aan een Syrinx uit kunt geven doe je daar ook niet moeilijk over lijkt mij :engel:

Zo is het maar net.

Tenzij je voor die 4000,- een compleet origineel geheel wil nutuulk.

Zo te zien aan de advertentie zijn er een paar trollen aan het bieden , ineens van 2 naar 4 duizend etc...

Ik heb het niet gevolgd maar in 3 dagen kan er een hoop gebeuren. Er zit wel vaker lucht tussen zo'n verloop aangezien bieders zich om een bepaalde reden terugtrekken uit de race. :)
Zelf zou ik ook wel een andere invulling geven aan zoveel geld.. maar ieder zn meug of eh.. moog ;)

Die Syrinx heruitgave komt er wel, wat ik je brom. Deze verkoper kan nu nog even incasseren voordat de nieuwe Syrinx er is.

Die Syrinx heruitgave komt er wel, wat ik je brom.

Als ze slim zijn wel, door de cult status die deze synth inmiddels wereldwijd heeft zal er genoeg animo voor zijn en aangezien de cem 3340's ook weer in productie zijn moet een heruitgave niet zo heel moeilijk te realiseren zijn.

Back