wat een thread vol vooroordelen van mensen die (happy) hardcore over het algemeen alleen maar kennen van de media! er zullen altijd wel foute figuren rondlopen, maar dat heb je bij elke muziekstroming. je ziet nu ook in de hardcorewereld dant mensen om hun kledig geweerd (gaan) worden. niet dat iedereen die bijvoorbeeld lonsdale draagt per definitie nazi is, maar de kleding wordt er wel mee gassocieerd. het is niet anders..........
programma's als bounce om maar even op de kern van dit draadje terug te komen is niets meer dan jeugdsentiment, ik wordt er gewoon vrolijk van. en ik merk ook dat er van veel nrz nu opeens een clip voorhanden is. maar dit wil niet zeggen dat dit representatief is voor alle happy hardcore (of happy gabber door Bass D en King Mathhew genoemd)....
conclusie net als sommige al gemaakt hebben: gooi niet alles op een hoop en kraak niet alles af wat niet in je straatje past. zeker niet als de beargumentatie kant nog wal raakt
programma's als bounce om maar even op de kern van dit draadje terug te komen is niets meer dan jeugdsentiment, ik wordt er gewoon vrolijk van. en ik merk ook dat er van veel nrz nu opeens een clip voorhanden is. maar dit wil niet zeggen dat dit representatief is voor alle happy hardcore (of happy gabber door Bass D en King Mathhew genoemd)....
conclusie net als sommige al gemaakt hebben: gooi niet alles op een hoop en kraak niet alles af wat niet in je straatje past. zeker niet als de beargumentatie kant nog wal raakt
.
.
). En ik vond gewoon dat er te veel word afgezeken op de stylen die ik goed vind (Trance/happy/hardcore/etc), dus vond ik het nodig dat ik ook ff liet weten dat er ook mensen zijn die er anders over denken.
). Maar ja hij heeft het geluk gehad dat hij het was...