Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij had al een hele succesvolle carrière voordat hij over ging naar het modulaire gebeuren. Check Kyteman en Kytemans Orchestra.Wow! Zou hij veel verdienen aan die live stream Youtube videos ofzo?
Wow! Zou hij veel verdienen aan die live stream Youtube videos ofzo?

Ja echt heel interessant hoe iemand aan z'n centen komt om z'n modular te financieren![]()
Ik vind het helemaal niet zo vreemd dat er op een forum met voornamelijk muzikanten een aantal mensen zijn die interesse hebben in geld verdienen met hun bezigheden.
En dus is het voor sommigen ook best interessant om te begrijpen hoe iemand anders dat voor elkaar heeft gekregen.
Ik denk dat er zat mensen zijn die iets kunnen leren van die informatie om er zelf iets van te leren wellicht.

Echt? Een analyse maken van hoe iemand z'n geld verdient om het een beetje te kunnen plaatsen allemaal? De grote waar-doet-ie-het-van vraag?![]()

...Die komt er wel voorzover hij er al nog niet een beetje is 
Geen vrouw, geen kinderen, niet roken, niet drinken ,en elk centje opzij leggen. Slim kopen - dus voornamelijk 2ehands. Niet gelijk op het nieuwste dingetje duiken maar goed kijken wat je er mee kan doen en hoeveel nut het heeft. Bij modular heb je dan nog het voordeel dat je 'm eigenlijk op afbetaling kan bouwen - niet alles in 1 keer, maar module per module sparen, en met bepaalde modules kun je zaken aan de computer overlaten (wil je 5 LFOs? 1 maal Expert Sleepers!)Ik vind het ook een hele interessante vraag.
Want het zijn leuke spulletjes die ik ab so luut niet kan betalen. Waarschijnlijk nooit niet.

ik heb een paar van die livestreams gezien maar moet zeggen dat ik het 't leukst vond toen hij veel minder had en meer experimenteel bezig was. Laatste dingen die ik gehoord heb waren met name 4x4 house beats, zwaar overcompressed en doffig klinkend, dat vond ik wel jammer. Maar dat is misschien wat (hij denkt dat) het publiek wil?