[Melodieus, lomp, fragmentarisch] Live set Null Wave

AnthonyDavid

Null Wave

Kort setje voor een one-off showtje, wat meer op de avontuurlijke toer. Feedback wordt heel erg gewaardeerd!
8o8o8o8o8o8o8o

helemaal uitgeluisterd zie ;)

Je gebruikt leuke originele geluiden, daar hou ik van.. Maar van dat fragmentarische ben ik geen voorstanden omdat er haar noch pluim aan vast te knopen is.. Moeilijk voor de hersenen om zulks te verwerken, maar wel knap gedaan hoor.. Hoeveel tracks waren dit nou ? En welke gear gebruikte je hiervoor ? Toch wel knap gedaan hoor, zeer inventief. Doe zo verder. ;)

helemaal uitgeluisterd zie ;)

Je gebruikt leuke originele geluiden, daar hou ik van.. Maar van dat fragmentarische ben ik geen voorstanden omdat er haar noch pluim aan vast te knopen is.. Moeilijk voor de hersenen om zulks te verwerken, maar wel knap gedaan hoor.. Hoeveel tracks waren dit nou ? En welke gear gebruikte je hiervoor ? Toch wel knap gedaan hoor, zeer inventief. Doe zo verder. ;)

6 tracks geloof ik.
In de studio een wilde cocktail van yamaha fm synths, 101, Akai s1000, nord modular g1 en andere opnames.

Live is het enkel Ableton met een Launchpad, focusriteje met een boss DR660 die midi sync meeloopt, met de dj mixer van de venue.

Oh en thanks, ik werk heel langzaam eens toe naar wat meer cohesie, dat kan deze set ook wel gebruiken.
Cheers Gloomer

Back