Fuck the bitch kick [HC] uptempo

lomp en rag is het wel, maar het mist totaal een flow en is nogal statisch. in een ander stukje van je hoor ik die kicks wel pompen, wat energie geeft, hier mist dat echt.

Thanks voor de tip
Denk dat hij nu iets voller is
ik heb hem ff weer ge edit op cool edit ik zie alleen de pieken op de grafiek helemaal hoog staan kwa vollume
vaak als ik gemasterde tracks bekijk van andere artiesten op cool edit zie ik dat ook

hier een update

Attachments

• 180 bpm tempo12mei2.mp3
    6,6 MB · Bekeken: 80
ik moet idd, dat : van de hak op de tak afleren
ik heb zelf nu ook wat dingen opgemerkt
Was ff te veel met een ding bezig de kicks dat ik daar door de rest laat liggen

En ik heb de filter van de kicks wat verder in power open gezet
zo dat dat de kick wat beter in klank knalt
Daarna ben ik met cool edit wat aan het tunen geweest met wat EQ filters

ben me nu ook ff wat meer aan het verdiepen met de opties van FL12 die ik nog niet gebruik
elke nieuwe project bewaar ik de nieuwe gemaakte kicks in een map
Ook de vst plugins die op de sporen draaien waar ik de kicks in opgebouwd heb, sla ik nu op in dezelfde map

Das een mooie voor de CIA in Guantanamo bay !

Waar is de punch in het laag? Als je dit hard draait wordt het ruis vrees ik :erm:

Die ruis heb ik als het goed is er uit gehaald en wat meer laag er in gemaakt
Ben de hele dag bezig geweest hopelijk niet voor niks
dat laag is wat met Hardcore!!!:stupid

Ik heb nu door dat mijn bagger CREATIVE geluidskaart allemaal mankementen vertoont kwa klank in windows 10 echt heel vreemd
Denk de drivers

Vaak als ik de setiings in windows 10 reset hoor ik weer een volle sub bas!!!
Het zou ook aan Windows 10 kunnen liggen die vertrouw ik ook niet!!!

Attachments

• 180 bpm tempo12mei6.mp3
    6,8 MB · Bekeken: 76
Laatst gewijzigd:
Sorry ik vind het helemaal niets. Wellicht hard om te zeggen, maar ik denk dat je zelf niet kritisch genoeg bent. Luister je eigen sounds nog eens na en vergelijk het met een track die jij zou willen evenaren.

Ik vind dat je prima bezig bent,
blijf vooral tracks maken en probeer elke keer de mix iets beter te maken dan een vorig project
Die geliktere sound krijgen van die video is een kwestie van veel doen, uren maken, experimenteren en elke keer proberen een verbetering te maken,
zolang je dat doet en er plezier in hebt, ben je goed bezig.
Zoals Euronym zegt , is het wel goed voor je ontwikkeling om soms eens flink critisch naar je muziek te luisteren, en het te vergelijken met tracks van anderen die je goed vind klinken.
:mega:

Ik ben even de weg kwijt, wonen wij nu in het jaar 2117 ?
mvg

giphy.gif

Back