MP 3 is dood !

Maar voor de meeste DJs is FLAC bijvoorbeeld geen optie, omdat de veel gebruikte CDJ2000 alleen WAV/MP3/AAC/AIFF ondersteunen.
In dit geval is AIFF een soort WAV (raw PCM) inclusief metadata/tags.

Zelf zou ik ook meer FLAC ondersteuning willen zien, maar helaas is dit in veel gevallen toch niet zo :/

De CDJ 2000NXS2 Ondersteund toch FLAC en ALAC ?

Ik vind mp3 of m4a alleen nog nuttig voor m'n GSM of ipod touch.

Wie zit er vandaag de dag trouwen nog te bespâren in MB's ??
Gisteren stond een 4TB Seagate HUB te koop voor 99 euro,,

Ik heb al veel spijt en werk gehad, omdat ik in de jaren 90 al niet alles in Wav of aIFF heb opgeslagen,

En idd, Aiff heeft TAG info, WAV niet zo direct, maar dikwijls is quicktime nodig om een aiff te importeren

In 95% van de clubs hebben ze niet de aller-aller-nieuwste. Alleen voor FLAC/ALAC gaan ze echt niet al hun gear vervangen :P

Maar voor de meeste DJs is FLAC bijvoorbeeld geen optie, omdat de veel gebruikte CDJ2000 alleen WAV/MP3/AAC/AIFF ondersteunen.
In dit geval is AIFF een soort WAV (raw PCM) inclusief metadata/tags.

Zelf zou ik ook meer FLAC ondersteuning willen zien, maar helaas is dit in veel gevallen toch niet zo :/

Ik heb zoiets wel 's voorgesteld bij Pioneerdj, maar die moderators daar doen alsof je gek bent. Zo van,, -hoe kan je nou met zo'n dom voorstel komen. Wij weten het toch beterrrrr- Naja, laat dan ook maar :stupid :stupid :stupid

Nog vreemder is dat bv flac gratis te gebruiken is (corrigeer me als het niet zo is), maar alleen de duurdere spelers het ondersteunen, zoals: pioneer's cdj2000nxs2 & cdj 900 nexus of denon's dj sc 5000

Back