Video - Even de Komplex uitgetest met de Karp...

klinkske

boeketje voor de vrouw

Gaaf ding.. Omdat ik helemaal geen tijdlijn achtig iets zie komt het vrij magisch over dat hij melodieen speelt. Het is een echt een machine.

Hoe maak je songs op dat ding, en hoe sla je ze op? Kan je patterns chainen bijvoorbeeld?

Gaaf ding.. Omdat ik helemaal geen tijdlijn achtig iets zie komt het vrij magisch over dat hij melodieen speelt. Het is een echt een machine.

Hoe maak je songs op dat ding, en hoe sla je ze op? Kan je patterns chainen bijvoorbeeld?

Volgens mij is dit een sequence op één van de vier sequencers, waarvan de pitch wordt aangestuurd door een tweede van de vier sequencers. Maar dat kan klinkske het beste uitleggen...

De geavanceerde cursus Koma Komplex staat hier:

Het is een geweldig apparaat - en Arjen Schat is echt heel goed!

Ik gebruik hier 2 sequencers. De onderste speelt de noten, die erboven transposed ze. Veel meer kan ik er nog niet over vertellen. Ik heb 'm al een tijd maar de firmware liep vast, midi werkte niet en viel uit - bovendien was er een fader stuk. Maar hij is helemaal hersteld hoop ik.
Nu hij eindelijk werkt kan ik me er in gaan verdiepen.

U weet dat men met een telefoon ook normaal in breedbeeld kan filmen ...
past er ineens ook veel meer op het te maken filmpje.

Was met een ipad en ik kon die niet andersom vasthouden want dat was onpraktisch :)

leuk stukje DAF, alleen zou ik de noten nog even iets beter stemmen ;)

ik ken de noten niet - is op 't gevoel. En ja, ik ben geen musicus ik doe maar wat :okdan:

Back