Iemand die Yocto 808 kan bouwen

Status
Please reply by conversation.

RetrowX

Stamgast
Hoi!

Ik ben van plan om een Yocto 808 kit aan te schaffen maar beschik helaas niet over de ervaring om hem zelf in elkaar te zetten en wil hem gewoon degelijk gebouwd hebben. Is er iemand hier met genoeg ervaring die het leuk lijkt om de Yocto in elkaar te solderen?

Uiteraard tegen een redelijke vergoeding.

Ik zie graag een PM verschijnen met prijsopgaaf ed. :)

Gr :biertje:

Ik sluit me graag aan, met een Nava 1.0 als je dat goed vindt :) Misschien kunnen we daar weer wat korting krijgen als we combineren.

ik vraag me af wat de yocto zo aantrekkelijk maakt.. als je het laat bouwen zit je al snel aan de prijs van een Miami bvb, die waarschijnlijk een stuk beter werkt (software-gewijs dan)

Die Miami kost nieuw nog altijd 880 euronen

zover ik weet zijn de Yocto kits out of stock,(ik hou de site al maanden in de gaten) ik gebruik nog altijd mijn MIAMI, ook niks mis mee hoor!

ik heb evt wel een splinter nieuwe 909 NAVA in de verkoop

PB als je intresse hebt

btw ik lees hier dat je qua prijs ongeveer gelijk zit aan een MIAMI als je een Yocto laat bouwen, dat klopt niet hoor, een MIAMI is idd 880,- maar een degelijke Yocto gaat richting de 1500,-

komt meer bij kijken als je denkt en er gaan ontzettend veel uren in zitten

zo die te koop staat voor 770,- zou ik snel aanschaffen, dat ben je al kwijt aan alle onderdellen, case, knoppen, ic's zonder arbeidsloon...

kan bijna niet voor die prijs

Heb er inmiddels een op de kop getikt, gebouwd en wel ;) Bedankt voor alle suggesties though.

Status
Please reply by conversation.
Back