Nieuwe noise track

scarum

Ouwe rot
Octatrack, TR-8, Juno60, PolySix
BigSky, TimeLine, Deco, Bluesdriver BD2, proco rat2, ensoniq DP/4

Tja, elk zijn ding, heb er wel respect voor , maar zeer slecht voor de oren.

No accounting for taste I guess... :D
Bedankt voor het luisteren! :mega:

No accounting for taste I guess... :D
Bedankt voor het luisteren! :mega:

Als je dit luistert is het niet leuk om aan te horen vooral als je er niet op ingesteld bent

als je misschien ff omschrijft wat jou doel in deze creatie?
komt het voor de luisteraars minder schrikbarend over dat je daardoor denk ik deze reacties krijgt

Er zit wel spanning in deze (SFX loop) je kan dit geen track noemen dat is 100% zeker
Leuk voor als sound effect in een spookhuis op een kermis
of als intro te gebruiken in een terror nummer of doomcore track of andere donkere doeleinden

Voor in een film is het niet zuiver genoeg dat het mensen sneller afschrikt
dan moet er echt mix en masterwerk in te pas komen met 7.1
je hebt er leuke simpele software voor zo dat je elke sound een output kan geven naar elke speaker
Met stereo wil het ook wel links een rechts een sound effect geven

Sorry Harrewarre, maar ik denk dat je niet zo bekend bent met het genre. :)
Ik heb het niet voor niets "noise track" genoemd, dus je kon weten wat je kon verwachten! ;)
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar ik ben tevreden over mijn track (en jazeker, dit is een track!).
En ja, natuurlijk snap ik uiteraard dat het niet voor iedereen is, dit soort "muziek".

Sorry Harrewarre, maar ik denk dat je niet zo bekend bent met het genre. :)
Ik heb het niet voor niets "noise track" genoemd, dus je kon weten wat je kon verwachten! ;)
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar ik ben tevreden over mijn track (en jazeker, dit is een track!).
En ja, natuurlijk snap ik uiteraard dat het niet voor iedereen is, dit soort "muziek".

oke dan zeg ik ook sorry ik ben hier idd totaal niet bekend in
Ik wist niet dat dit als muziek beschouwd wordt hier in NL heb het nog nooit eerder gehoord
het naam Noise zie ik persoonlijk als lawaai

ik zie het idd echt appart hoor?
343.321 weergaven
Vind jou versie beter kwa sound en flow
Dat red ik niet ik haal max 200 denk ik op you tube
Kan je wel zien hoe vreemd het mensen brein is met smaak en gevoel van muziek maken

Denk als mensen deze geluid frequenties op een feest of party 1uur lang aanhoren dat het een erg grimmige sfeer word
en dat je met blauwe plekken thuis kom haha

over smaak valt dus echt niet te twisten daar ben ik nu zeker van

Het voordeel met noise is dat je elke dag een CD kan maken.
Die Merzbow is vet, luister ik ook altijd naar, alleen er zijn veeeeel betere artiesten in Japan, met opbouw enzo, zonder drums, die drums zijn jostiband van Merzbow.
Kijk ook hoeveel CDs die gast heeft.

:okdan:
klinkt alsof ik in een vochtige machineruimte van een sovjet-warenhuis naar coil demos zit te luisteren

Ik snap de link met de zusters niet helemaal; dit is toch wel een stuk minder toegankelijk :)

Ook niet het genre wat op mijn lijstje " ïk ga op vakantie en ik neem mee" staat maar als ik moest kiezen tussen een concert van Jolink, Jannes... Dan liever toch dit soort vage shizzle en kom ik zeker naar jou Scarum.

Back