OB-6 jammetje

scarum

Ouwe rot
Jammetje met de OB-6. Ik gebruik de OB-6's interne sequencer geclocked door de Octatrack. Support acts: Roland TR-808 & OTO Machines Biscuit in Der OTO-modus, beide gesequenced met de Octatrack. FX zijn Strymon TimeLine & BigSky...
Even skippen naar 1:15 voor het begin van de sjem. :D

Nee niet bewust.

Het was oorspronkelijk een Facebook live stream en volgens mij vernaggelt FB de video een beetje. De stream was 1080p en stereo, maar ik was vergeten tegelijk een lokale recording te maken, dus ik kon achteraf alleen de SD video downloaden en die is 360p en mono volgens mij.
Dit is de originele stream, die op FB wel te bekijken is in 720p, maar ook dit klinkt mono, dus ik snap het niet zo goed. :stupid
https://www.facebook.com/CausaliDox/videos/10156085260449989/

De ruisvloer aan het begin zijn een paar kanalen op het mengpaneel die nog openstonden met de gain flink hoog...Vergeten naar beneden te gooien... Oepsie, het was allemaal heel spontaan en spur of the moment enzo :engel:

Nice hoor... hij ruist wel als een malle aan het begin, en verder lijkt alles in mono ondanks de timeline en bigsky, bewust zo gedaan?

ik heb geluisterd via een andere computer.. Dat gaat wel.. strange.

Nou ja, ik vond je track maar zus en zo.. Ik vond hem redelijk repetitief en sommige geluiden deden pijn aan de oren. Eén van je mindere imho. Sorry.

Ik vind em heel vet! Heb em met veel plezier uitgeluisterd. :okdan:
Ben ook aan het sparen voor een OB-6 trouwens.

Ga je geen spijt van krijgen! =D
Ik vind em heel vet! Heb em met veel plezier uitgeluisterd. :okdan:
Ben ook aan het sparen voor een OB-6 trouwens.

Is ok, Gloomer, je hoeft niet alles leuk te vinden wat ik doe! :D

Bedankt voor het luisteren!:okdan:

Back